"مهراوه شریفی نیا" به همراه چند تن از بازیگران با پیگیری های خود خبرهای خوبی را برای دختران مدرسه شین آباد به همراه آوردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ روز گذشته در برنامه تحول سال شبکه سه با اجراي "سید علی ضیاء" عوامل و بازیگران سریال "خداحافظ بچه" در استودیو حضور پیدا کردند و در ابتدا مجری برنامه به کلاه "شهرام حقیقت دوست" و برداشتن آن از سرش اصرار ورزید بعد از درآوردن کلاه "شهرام حقیقت دوست" گفت:‌ موهای سرش را بخاطر بازی در نمایش "ویستک" از ته زده است.






"منوچهر هادی" کارگردان کار هم بعد از تبریک سال نو با اشاره به خوش حسابی تهیه کننده عنوان کرد: پول تهیه کننده برای من برکت داشت و با پولش خانه خریدم.
"مهرآوه شریفی نیا" بازیگر نقش "لیلا" در این سریال اظهار داشت: کار در این سریال یک تجربه و موقعیت خوبی بود شرایط نقش کارگردان تهیه کننده و بازیگر نقش مقابلم هم عالی بودند.
حقیقت دوست بیان کرد: "منوچهر هادی" کارگردان باهوشی است و من کار با آدم های باهوش را دوست دارم و شریفی نیا نیز به عنوان یک دختر مثل بچه زرنگ های مدرسه است که در صورت نشستن در کنار دستش نمره قبولی را می گیری.
"مهراوه شریفی نیا" با اشاره به برنامه ای که در مورد بچه های مدرسه شین آباد پیرانشهر با همکاری "شهرام حقیقت دوست"، "مصطفی زمانی"، "گلاب آدینه"، "مریلا زارعی"، "فرامرز قریبیان" تهیه کردند؛ اظهار داشت: دختران مدرسه ی شین آباد به زودی نزد پزشکان حاذق تحت عمل جراحی قرار می گیرند و 50 میلیون کمک هزینه برای جهیزیه آنها و استخدام رسمی آن ها در آموزش و پرورش از وظایفی است که مسئولان به طور حتم آنها را انجام خواهندداد و این گزارش و گرفتن این تعهدات عیدی ما به بچه های شین آباد بود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار