مقامات آمریکایی درباره فساد احتمالی برخی از مسئولان شرکت مایکروسافت تحقیق می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ اخیرا برخی مطبوعات آمریکا از جمله وال استریت ژورنال نوشتند شماری از مسئولان و کارکنان شرکت آمریکایی مایکروسافت مقامات دولتی برخی از کشورها از جمله چین، ایتالیا و رومانی را اغوا کرده اند تا با حمایت آنها بتوانند امتیاز برخی قراردادها را به دست آورند.

جان فرانک، نایب رئیس شرکت مایکروسافت که مسئولیت رسیدگی به امور حقوقی این شرکت را بر عهده دارد، در پیامی که در وبلاگ رسمی شرکت منتشر شد، اعلام کرد: ما اتهاماتی را که برضد مسئولان یا کارکنان شرکت مطرح شده است، جدی می گیریم و با مقامات دولت برای تحقیق در این زمینه کاملا همکاری می کنیم.

وی افزود مسایلی که در روزنامه وال استریت ژورنال مطرح شده است، از اهمیت زیادی برخوردار هستند بنابراین وظیفه مقامات مایکروسافت و همچنین دولت است که صحت و سقم این مسایل را بررسی کنند. این مسئول مایکروسافت مشخص نکرد که آیا در داخل این شرکت نیز تحقیقی جداگانه در رابطه با اتهامات مطرح شده آغاز شده است یا خیر.

 روزنامه اقتصادی وال استریت ژورنال به نقل از منابع نزدیک به پرونده فساد در مایکروسافت نوشت وزارت دادگستری آمریکا و نهاد نظارت بر بورس آمریکا تحقیق درباره اتهامات مطرح شده را آغاز کرده اند اما این تحقیق هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد. به نوشته وال استریت ژورنال، هنوز مقامات دولتی آمریکا، شرکت مایکروسافت یا مسئولان آن را به فساد متهم نکرده اند. 

                                     آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: امریکا ، مایکروسافت ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار