به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان رضوي، سيد محمد پژمان ضمن تبريك به مناسبت سال جديد با اشاره به فعاليت هاي گسترده شهرداري مشهد براي ايام نوروز اظهاركرد: تمامي زيرمجموعه هاي شهرداري مشهد براي پذيرايي هرچه بهتر از زائران بارگاه منور رضوي از تمام امكانات و فرصت هاي خود بهره گرفتند.
وي با بيان اينكه اقدامات گسترده اي در زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي، بهداشتي، رفاهي و غيره در مشهد مقدس انجام گرفته است، افزود: تنها در راستاي زيباسازي پايتخت معنوي ايران، حدود 8 ميليون گل كاشته و 500 المان نيز نصب شده است.
به گفته شهردار مشهد افزایش ساعت و تعداد خدمات حوزه حمل و نقل، استقرار کیوسکهای اطلاعرسانی، توزیع بروشورهای اطلاعرسانی، آراسته کردن شهر، آمادهسازی کمپها از خدماتی است كه شهرداری مشهد برای فراهم کردن رفاه و یک زیارت خوب به میهمانان این شهر ارائه میکند.
وي خاطر نشان كرد: همچنين در ايام نوروز در راستاي رفاه هرچه بيشتر زائران ومجاوران بارگاه رضوي، فاصله رسيدن مترو به ايستگاه ها را به 4 تا 5 دقيقه كاهش داده ايم كه البته در صورت ضرورت مي توانيم تا سه دقيقه و نيم هم كاهش دهيم.
گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماسهاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chti.ir ستاد تسهيلات زائران خراسانرضوي پيگيري ميشود./س