دبیر ستاد تسهیلات زائرین فرمانداری مشهد گفت: ادارات و ارگانهای مختلف این شهر در آمادگی صد در صد برای ارایه خدمات لازم به زائران و مسافرین و رفع مشکلات آنها طی تعطیلات نوروزی هستند.



حسین نصاری در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: طی جلسات مختلف مشکلات و مسائل احتمالی زائرین و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی از قبیل اسکان، حمل و نقل، عرضه کالا و خدمات با حضور مسوولان و دست اندرکاران ذیربط مورد بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: 10 قاضی کشیک در مشهد به طور ویژه به پرونده های تخلف در تعطیلات نوروزی رسیدگی می کنند.

او افزود: با توجه به پیش بینی افزایش بیش از 17 درصدی سفر به مشهد طی تعطیلات نوروز در کنار فضاهای اقامتی موجود، دستگاههای اجرایی و ارگانهای مربوطه برای رفع مشکلات ناشی از کمبود احتمالی مکان اسکان در آمادگی کامل قرار دارند و در صورت بروز هر تنگنایی مسافرین در مکانهای پیش بینی شده اسکان می یابند.

نصاری خاطر نشان کرد: 14 ایستگاه استقبال از زائرین و مسافرین طی تعطیلات نوروزی در مبادی ورودی مشهد فعال شده اند که در صورت نیاز این تعداد تا 50 ایستگاه افزایش می یابند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فرمانداری مشهد افزود: واحدهای ارزان قیمت با ظرفیت حدود 400 تخت در ایام تعطیلات نوروز در محل پایانه مسافربری مشهد آماده اسکان زائران و مسافرین هستند.

وی اظهار داشت: ساماندهی زوار کش ها، راهنمایان زائر و برخورد با افراد فاقد مجوز در این بخش از جمله اقدامهای در دست انجام ستاد تسهیلات زائرین فرمانداری مشهد طی تعطیلات نوروز است.

دبیر ستاد تسهیلات زائرین فرمانداری مشهد گفت: برخورد با واحدهای اقامتی فاقد مجوز در اولویت اقدام ها قرار دارد و از ابتدای امسال تاکنون حدود یک هزار باب از این واحدها در مشهد پلمپ شده اند که 317 مورد آن در اسفند ماه بوده است.

نصاری از زائران و مسافرین خواست برای جلوگیری از مشکلات اجتماعی، بهداشتی و امنیتی از اسکان در واحدهای اقامتی فاقد مجوز بپرهیزند.

او افزود: تعدادی از راهنمایان زائر به طور سازماندهی شده و با کارت شناسایی و ملبس به پوشش مخصوص در تعطیلات نوروزی با اولویت محدوده حرم مطهر رضوی فعال خواهند بود.

وی گفت: پلیس زائر با افرادی که به طور غیر مجاز نسبت به اسکان زائرین اقدام کنند، برخورد خواهد کرد/س

برچسب ها: دبیر ، ستاد ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.