محمد عباسی در پیامی به جامعه ورزش و جوانان ، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو ، ابراز امیدواری کرده است که دستاوردها و افتخارات بدست آمده در سال 91 در سال جدید نیز همچنان تداوم یابد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ وزیر ورزش و جوانان درپیام تبریک خود به مناسیت فرا رسیدن سال نو ، از تلاش و کوشندگی جوانان و قهرمانان شایسته کشورمان در خلق حماسه هایی ماندگار در عرصه های جهانی و المپیک قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرده است که در سایه فضل الهی ، رهنمودهای حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و تلاش خستگی ناپذیر مربیان ، ورزشکاران و جوانان این مرز و بوم ، دامنه این دستاوردها و موفقیت ها در سال 92 نیز تداوم یابد .

محمد عباسی در پیام خود با اشاره به حضور تاریخی ورزشکاران ایران در بازیهای المپیک و پارالمپیک لندن ، اضافه کرده است : قهرمانان و ورزشکاران ایران همواره ثابت کرده اند که در سایه ایمان بالای خویش و توکل به ائمه اطهار (ع) قادر به انجام هر کار سختی هستند . جدا از مردان ایران که در این بازیها ؛ درخشان ظاهر شدند ، بانوان ورزش ایران نیز با حجاب برتر خویش و رعایت موازین اسلامی در بازیهای المپیک و پارالمپیک ، حضوری ماندگار و موفق از خود بر جای گذاشتند تا این رفتار متین و زیبنده بانوان ورزش ایران ، در سطح جهانی بازتابی گسترده داشته باشد .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توفیق دیدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب در آخرین روزهای سال 91 ، اضافه نموده است : خدای بزرگ را از بابت توقیق این دیدار شاکرم و وظیفه خویش می دانم ضمن قدردانی از سخنان حکیمانه رهبری معظم ، اعلام نمایم که به فضل الهی جامعه ورزش و جوانان در سال 92 با شدت و قدرت بیشتری در راه تحقق منویات معظم له به جلو حرکت خواهند کرد و زمینه ای را فراهم خواهند ساخت تا دل رهبری ، مسوولان گرانقدر نظام و مردم سرافراز کشور عزیزمان ، از توفیقات فرزندان خویش در عرصه های جهانی شاد شود .

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرده است که تیم ملی فوتبال ایران در ادامه بازیهایش در انتخابی جام جهانی 2014 برزیل ، موفق عمل کرده و با شایستگی جواز حضور در این رقابت ها را بدست آورد .

 محمد عباسی در پایان پیام نوروزی خویش تصریح کرده است : اینجانب وظیفه خویش می
دانم از تلاش ها و زحمات تک نک اعضای جامعه ورزش و جوانان در سراسر کشور اغم از همکاران ستادی ،ادارات کل استان ها ، فدراسیون ها و هیات های ورزشی قدردانی نموده و برای این خانواده بزرگ در سال جدید آرزوی سلامت ، توفیق و بهروزی نمایم . در خاتمه باید تاکید کنم که همه باید تلاش کنیم در زمینه اخلاق و اخلاق گرایی ، پرهیز از حاشیه ها و عوامل بازدارنده حرکت های توسعه ای ورزش ، گام های اساسی به جلو برداریم که قطعا اگر چنین شود ورزش ایران روزهای روشن تری را پیش روی خود خواهد دید . /آق
برچسب ها: عباسی ، سال نو ، پیام ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار