فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از کشف 12 هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوییل) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ˈعلیرضا واحدیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: مأموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز نارنجی رنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: با توجه به لزوم برخورد قاطع با پدیده قاچاق سوخت، مأموران انتظامی شهرستان با بهره گیری از تجربیات پلیسی و اجرای طرح های مستمر ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای مشکوک که ممکن است در امر قاچاق سوخت فعالیت داشته باشند، روز گذشته از داخل یک دستگاه کامیون بنز نارنجی رنگ مقدار 12 هزار لیتر سوخت قاچاق(گازوییل) کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی فیروزکوه افزود: راننده خودرو به هویت ˈک الفˈ در ابتدا منکر هرگونه حمل و نقل قاچاق شد، اما بررسی های ماموران پلیس آگاهی نشان داد تمام سوخت های مکشوفه قاچاق بوده و راننده آن در حال توزیع خارج از شبکه سوخت است.

وی از پدیده قاچاق به عنوان یکی از لطمات جبران ناپذیربه پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه نام برد و گفت : ماموران انتظامی شهرستان فیروزکوه با عزم جدی و به منظور برخورد قاطع با هر گونه تخلف و قاچاق سوخت، کالاها و مواد مخدر، اقدامات گسترده ای در سطح شهرستان انجام می دهند.

سرهنگ واحدی تصریح کرد: پلیس با بهره گیری از تجهیزات فنی و گشت های مداوم در شبانه روز با هرگونه تحرک مشکوک در این زمینه برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: سوخت های مکشوفه به همراه خودوی حامل آن به تعزیرات حکومتی شهرستان منتقل و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد./س


برچسب ها: سوخت ، قاچاق ، فیروزکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.