رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در بیانیه‌ای رحلت خانم مریم فرحات را تسلیت گفت و یادآور شد: امت‌اسلامی مجاهدت‌های بزرگ برای آزادی فلسطین را فراموش نمی‌کند.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، به نقل از خانه ملت، "علاءالدین بروجردی" رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی (امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند) درگذشت خانم مریم فرحات نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین و مادر ۳ شهید فلسطینی مجاهد را به رزمندگان و مبارزان مسلمان فلسطین در بیانیه‌ای تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
 
گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی درگذشت بانوی مبارز و مجاهد و نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین خانم مریم فرحات را به امت اسلامی به ویژه مردم، رزمندگان و مبارزان مسلمان فلسطین تسلیت می‌گوید.
 
او که عمری را در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیست مجاهدت کرده و بهترین سرمایه‌های زندگی‌اش را تقدیم آرمان اسلامی آزادی فلسطین کرد، الگوی ارزنده‌ای است برای زنان و مردان مسلمان که در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین‌های فلسطینی به ویژه قدس شریف، فرزندان شجاع و مومن و انقلابی را تقدیم اسلام کرده و خواهند کرد و سختی‌ها و مشکلات مبارزه لحظه‌ای در ایمان راسخشان به راه مقاومت به‌عنوان تنها راه آزادی سرزمین فلسطین و رسیدن به آرمان مقدس فلسطین تردید ایجاد نخواهد کرد. این بانوی مبارز و مجاهد هرگز به سازش با اشغالگران فلسطین اعتقاد نداشت.
 
گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی به این مناسبت ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده آن مرحوم، رزمندگان و مبارزان مسلمان فلسطین، اطمینان دارد تا امت اسلامی تاریخ خونبار و مجاهدت های بزرگ برای آزادی سرزمین فلسطین را هرگز فراموش نخواهد کرد.
 
انتهاي پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار