بارش برف در روزهاي آخر سال اردبيل و چند شهر ديگر استان را سفيد پوش و مردم و مسافران را غافلگير کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، بارش برف که از اوايل شب گذشته  در اردبيل و چند شهر ديگر استان آغاز و بصورت پراکنده ادامه دارد چهره زمستاني به برخي مناطق استان بخشيده و مردم و مسافران را غافلگير ساخته است.

بارش برف در برخي از گردنه هاي استان لغزندگي جاده ها را فراهم ساخته که رانندگان در گذر از اين مناطق بايد هوشيار بوده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

پليس راه فرماندهي انتظامي استان در اطلاعيه اي از باز بودن تمامي محور هاي مواصلاتي استان خبر داد و از رانندگان خواست: زنجير چرخ و ساير وسايل ايمني به همراه داشته و در جهت ايجاد سفري بي خطر با ماموران انتظامي، راهداران و امداد و نجات جاده اي همکاري کنند.

بر اساس اعلام هواشناسي اين سامانه بارشي تا فردا از منطقه خارج ولي دماي هوا در برخي مناطق نسبت به روزهاي گذشته تا 18 درجه کاهش خواهد يافت.

بعلت بارش سطح جاده هاي استان مازندران لغزنده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرماندهي پليس راه استان مازندران در اطلاعيه اي از بارش باران در محورهاي مواصلاتي استان و لغزنده بودن سطح جاده ها خبر داد .

در اين اطلاعيه آمده است،با توجه به تغييرات آب و هوايي از شب گذشته در استان مازندران و بارش باران سطح جاده هاي استان لغزنده است.

اين گزارش حاکي است،با توجه به بارش خفيف برف در ارتفاعات جاده کندوان کليه محورهاي مواصلاتي استان باز و ترافيک روان در آن جريان دارد.

در اين اطلاعيه آمده است، تا 5 فروردين ماه محدوديت هاي ترافيکي براي تردد کاميون ها در جاده هراز و تريلر در جاده فيروزکوه تا ساعت 22شب اعمال خواهد شد.

گفتني است، پليس راه استان مازندران به رانندگان و مسافران نوروزي هشدار داد:با احتياط و رعايت حق تقدم در محورهاي مواصلاتي استان رانندگي و از شتاب زدگي وعجله جدا خودداري کنند./ل
برچسب ها: بارش ، برف ، اردبیل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار