اعضای تیم استقلال در حالی برای سال جدید و بازی ها در این سال آماده می شوند که شرایط برای این تیم کاملا متفاوت پیش می رود، آبی ها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال با اوضاعی خاص روبرو شدند و این در حالی است که شرایط برای این تیم کاملا متفاوت است زیرا استقلال با اوضاعی روبرو شده است که به حواشی اطراف تیم ارزش و اهمیت خاصی قائل می شوند زیرا اعضای این تیم به این موضوع واقف هستند که حواشی ایجاد شده آنها را از اوضاع ایده آل بوجود آمده دور می کند و این موضوع برای این تیم مشکل ساز است.

گفتنی است: این اتفاق در خصوص وضعیت حنیف عمران زاده رخ داده است، زیرا این بازیکن با اوضاعی خاص روبرو شده است زیرا برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم دچار مشکلاتی جدی شده است و این موضوع وی را با شرایطی خاص روبرو کرده است.

گفتنی است: آبی ها عنوان کردند که وضعیت برای آنها طوری پیش می رود که به تمام بازیکنان و داشته های خود نیاز دارند و از طرفی این اتفاق در حالی برای آنها رخ داده است که اکثر بازیکنان این تیم با فرم آماده و بدون مشکل نمی توانند در ترکیب استقلال به میدان بروند، زیرا حواشی ایجاد شده و حرف و حدیث کار را برای آبی ها مشکل ساز کرده است.

این در حالی است که عنوان شده، حنیف عمران زاده که در حال حاضر در شهر خود به سر می برد و در استراحت کامل است، با اوضاعی خاص روبرو شده است که مسئولان و مربیان راضی به بازگشت وی به تمرینات و ترکیب این تیم نیستند، از طرفی وی به این موضوع اشاره کرده است که سال 91 برای وی به هیچ وجه خوشایند نیست و این بازیکن در فصل جاری با اوضاعی ایده آل روبرو نشده است.

شایان ذکر است: حنیف عمران زاده مورد غضب امیر قلعه نوعی است و سرمربی استقلال به وی اعلام کرده است که نمی تواند پذیرای وی در تمرینات تیمی باشد و از طرفی این بازیکن باید درصدد این باشد که بتواند برای خود تیم جدیدی بیابد و استقلال را ترک کرده و راهی تیم جدیدش شود.

این اتفاق قرار است در پایان فصل جاری رخ دهد زیرا عمران زاده از حضورش در استقلال این فصل رضایت نداشت. اما این در حالی است که وی برای حضور در این تیم تا پایان فصل نیز مشکلاتی دارد و عدم حضورش در ترکیب تیم برایش مشکل ساز شده است.

وی اعلام کرده است: که برای حضور در ترکیب استقلال اصراری ندارد و منتظر رأی و نظر مسئولان و مربیان است، اما قلعه نوعی در حال حاضر راضی به بازگشت وی به تمرینات تیمی نیست و این موضوع را اعلام کرد و روی پیغام خود به عمران زاده راسخ است.



** بلیط فروشی شخصی استقلال برای بازی با الاهلال

اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی های حساس خود را در آسیا آماده می شوند که نحوه بلیط فروشی در بازی این تیم مقابل العین امارات، مسئولان این تیم و بخصوص علی فتح اله زاده را ناراحت و نگران کرد.

وی اعلام داشت که برخی مسئولان در این خصوص، اقداماتی را انجام دادند که کاملا به ضرر استقلال تمام شود و این موضوع برای وی مشکل ساز شده است زیرا تعداد تماشاگران را کمتر از حدی که در ورزشگاه آزادی اعلام داشتند تا درخصوص پرداخت پول حاصل از بلیط فروشی به باشگاه استقلال همه چیز را به نفع خود تمام کنند تا این تیم بدون مشکل ناشی از درآمدزایی روبرو شود، اما این اتفاق رخ نداده است و تا بحال این مسئولان هستند که تصمیم گیری می کنند و تا بحال نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند تا آبی ها در خصوص درآمد حاصل از بلیط فروشی نفع زیادی نداشته باشد و دچار مشکلاتی شوند.

شایان ذکر است؛ در این خصوص اعلام شده است که مدیریت استقلال اعلام کرده است که قصد دارد بلیط فروشی را به نحوی خاص انجام دهد که به نفع تیمش تمام شود زیرا بلیط فروشی برای آبی ها ایده آل و درست انجام نمی شود و این باشگاه ازاین موضوع متضرر شده است.

عنوان شده است: که مسئولان اعلام کردند، قرار است برای بازی با الهلال عربستان اقدامات لازم را برای بلیط فروشی انجام دهند و خودشان بصورت شخصی و خصوصی در این مورد اقدام کرده و از تلاش و زحمت مسئولین نیز بکاهند تا آن زمان مشخص شود که هواداران استقلال چه تعدادی هستند و چند عدد بلیط فروخته می شود و در اختیار هواداران تیم قرار می گیرند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار