پخش مجدد آثار طنز مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز از 27 اسفندماه از شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛شبکه آی فیلم از 27 اسفند بخش ویژه برنامه نوروزی خود را آغاز کرده است.
"ورثه ‌آقای نیکبخت" مجموعه تلویزیونی مناسبتی ویژه نوروز به کارگردانی مرضیه برومند که در آن بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، زهرا مجانی، سروش خلیلی، داود رشیدی، اکبر رحمتی، امیرحسین صدیق، رامین ناصرنصیر، بهناز توکلی و بازیگران دیگری در آن ایفای نقش کردند و قصه فیلم در خصوص ارثیه ای بود که پس از مرگ پدر خانواده نصیب فرزندانش می شد اما این ارثیه به شیوه های گوناگون در پیچ و خم های توطئه فرزندان و یک تازه وارد قرار می گیرد.
در این مجموعه زهرا مجانی به همراه میون خود که از خارج آمده وارد این داستان شده و موضوعات جدیدی را وارد قصه میکند.
زهرا مجانی بازیگر تئاتر و تلویزیون به زیبایی در این فیلم ایفای نقش کرده و مخاطب را تا دقایق آ‌خر به تماشای فیلم می نشاند.
"ورثه آقای نیکبخت" ویژه برنامه نوروزی در سالهای گذشته بوده که قرار است از 28 اسفند ماه مجدد از شبکه آی فیلم ساعت 17:30 پخش شود.
دیگر سریال ویژه نوروزی شبکه آی فیلم "مامور بدرقه" سریال طنزی است که ماه رمضان از شبکه 5 سیما به نمایش گذاشته شد.
"مامور بدرقه" براساس طرحی از "خشایار الوند" نوشته شده و داستان آن درباره یک مامور نیروی انتظامی است که در شرف بازنشستگی مامور می شود که مجرمی را تحویل دهد اما مزار مجرم باعث دردسرهای برای مامور می شود.
در این فیلم سیروس مقدم، مهرانه مهین ترابی، بهاره رهنما، محسن طنابنده، جواد رضویان، حضور دارند و تصاویر طنزی را در کنار هم به تصویر می کشند.
در این فیلم محسن طنابنده نقش متفاوتی را از خود به جای میگذارد و با حرکات طنز خود مخاطب را به خنده در می آورد.
این مجموعه تلویزیونی قرار است 27 اسفند سات 18:30 از شبکه آی فیلم پخش شود.
"میوه ممنوعه" مجموعه تلویزیونی مناسبتی ماه رمضان بود که فیلمنامه خوب و کارگردانی کارآمد و تیم بازیگری حرفه ای توانست به موفقیت برسد.
بازی فوق العاده علی نصیریان و گوهر خیراندیش منجر به جذب مخاطب به موضوع فیلم شد و همچنین بازی درخشان امیر جعفری و هانیه توسلی توانست به کشش مخاطب کمک کند.
امیر جعفری پس از سالها تجربه تئاتر و ایفای نقش هایی در ژانرهای مختلف نمایش و البته کسب جوایز متعدد در جشنواره های نمایشی، بدون شرح، کمربندهای را ببندیم و.. وارد تلویزیون شد وی گرچه سینما را با فیلمهایی چون قارچ سمی، تجربه کرد اما تعریف دیگری از جایگاه او بر مبنای جنس بازی اش وجود داشت تا اینکه با بازی در سریال "میوه ممنوعه" توانایی های دیگر این بازیگر در ایفای یک نقش خاص به تصویر کشید.
جعفری در این سریال حضوری کاملا متفاوت دارد در یک نقش خاکستری تجربه کرد و لحظات بازی اش در مقابل علی نصیریان، گوهرخیراندیش، و به ویژه هانیه توسلی در خاطره ها ماند و با ایفای نقش اش توانست جایگاه خود را در تلویزیون اثبات کند و در آثار دیگری چون "زیر هشت" و "چار دیواری" به زیبایی از عهده کار برآید.
علی نصیریان در این سریال از تمامی آموزه و تجربه های کاریش استفاده کرد و بهترین نقش را به تصویر کشید و نقش وی در این سریال نقش مردی متدین به نام حاج یونس بازرگانی که به اصول دینی اعتقاد دارد و اهل حلال و حرام است اما  اتفاقاتی در زندگیش پیش می آید که او را درگیر ماجراهایی می کند.
شخصیت حاج یونس برگرفته از "منطق الطیر" و "شیخ صنعان" بود که علی نصیریان به  خوبی آن نقش را به تصویر کشید.
در این سریال بازیگرانی دیگری چون نیما رئیسی، هرمز هدایت و عمار تفتی حضور داشتند و تهیه کنندگی و نویسندگی آن برعهده اسماعیل عفیفه و علیرضا کاظم پور بود که قرار است پس از گذشت 5 سال مجدد 27 اسفند از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.
همچنین پس از پخش سریالها ساعت 20:30 برنامه ای را با نام "شما و آی فیلم" به پخش آثار طنز تلویزیون بپردازد و صحنه هایی از طنز "ساعت خوش" "سیب خنده" "مسابه هفته" "درک" را به تصویر بکشد این برنامه 53 دقیقه ای قصد دارد لحظات شادی را قبل از ایام نوروز برای مخاطبانش به تصویر بکشد.
همچنین این شبکه در ساعت 21:30 به پخش سریال "متهم گریخت" ساخته رضا عطاران خواهد پرداخت.
داستان "متهم گریخت" در خصوص خانواده شهرستانی بوده که برای  بهتر شدن موقعیت اجتماعیشان راهی تهران می شوند.
در این سریال عطاران از دیالوگهای محاوره ای و کوچه بازاری استفاد کرد و مشکلات و فقر جامعه را به  تصویر می کشد.
عطاران در این مجموعه به  دلیل انتقاد مخاطبان در جهت حضور مستمراش در‌آثارش تنها در چند سکانس حضور داشت و این را به مخاطبان ثابت کرد که حضورش در فیلم باعث کشش فیلم و جذب مخاطبان بسیاری است.
در این سریال بازیگرانی چون سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، علی صادقی، سعید آقاخانی، ملیکا زارعی، مرحوم محمود بهرامی حضور داشتند و لحظات شادی را برای مخاطبان ایجاد کردند.
آخرین سریالی که ساعت 22:30 از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد طنز 3×4 ساخته مجید صالحی است که از فردا 28 اسفند بر روی آنتن خواهد رفت.
"سه  در چهار" داستان زنده جامعه است مشکلاتی که خیلی از ما در طول روز از روبرو شدن با آن هراسانیم اما شب هنگام به همان مشکلات می‌خندیم.
در این سریال بازیگران مناسب در نقش ها ظاهر شدن و با وجود اینکه بعضی از آنها قبلا کار طنز نکرده و تجربه آن را نیز نداشند به خوبی به ایفای نقش پرداختند.
صدای رضا عطاران در موسیقی تیتراژ اولیه این مطلب را به مخاطب القا می کند که اگر از طرفداران سبک های او هستید این سریال هم نیاز شمار ا مرتفع می کند.
در این سریال محمد کاسبی، مهران رجبی، علی صادقی، مرحوم نادیا دلدار گلچین، آناهیتا افشار، شهره لرستانی، مریم سلطانی و اشکان اشتیاق حضور دارند و این سریال اولین کار مجید صالحی در قاب تلویزیون است.
"سریال 3×4" از فردا شب جایگزین سریال در قلب من خواهد شد و هر شب 2 قسمت از این مجموعه از شبکه ‌آی فیلم راس ساعت 22:30 به مدت 2 ساعت پخش خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار