شوراي آموزشي پژوهشي دانشكده كشاورزي دانشگاه شهركرد و سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي در استان چهارمحال و بختياري، در نشستي مشترك راههاي توسعه همكاري هاي متقابل را بررسي كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در نشست مشترك شوراي آموزشي پژوهشي دانشكده كشاورزي دانشگاه شهركرد و سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي در چهارمحال و بختياري با حضور   دكتر اوليا  رئيس  دانشكده كشاورزي  و دكتر زماني رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان در دانشگاه شهركرد برگزار  و راههاي توسعه و تعميق همكاريهاي متقابل مورد بررسي قرار گرفت.

با دعوت و هماهنگي قبلي، رئيس و معاون سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي در جلسه شوراي آموزشي پژوهشي دانشكده كشاورزي حضور يافتند.

رئيس سازمان نظام مهندسي ضمن معرفي سازمان نظام مهندسي و اعضا حقيقي و حقوقي  آن برخي   زمينه هاي  فعاليت‌ اين سازمان از جمله واگذاري مجوز احداث و بهره‌برداري گلخانه و دامداري  ها را تشريح كرد و از دانشكده كشاورزي دانشگاه شهركرد جهت همكاري در برگزاري دوره هاي ويژه اموزشي، نظارت بر طرحهاي مختلف در حال انجام سازمان، خدمات مشاوره اي به شركتهاي تحت پوشش به همكاري دعوت نمود.

گفتني است پس از ارائه  نظرات و پيشنهادهاي  اعضاء  شوراي دانشكده در خصوص نحوه همكاري با سازمان مقرر شد با همكاري گروه مهندسي آب  دانشگاه شهركردمبني بر ترويج سيستم‌هاي آبياري سطحي در استان با توجه به پتانسيل و ارزيابي‌هاي صورت گرفته به عنوان يكي از فعاليت‌هاي مشترك  در دستور كار قرار گيرد. /س

برچسب ها: سیستم ، آبیاری ، سطحی ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.