رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اکثر جاده های کشور خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه از امروز 29  اسفند اوج سفرهای نوروزی شروع شده است افزود: در محور آزاد راه تهران به سمت کرج و قزوین  وهمچنین محور قزوین - رشت در محدوده رودبار- منجیل ترافیک سنگین است.


رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در محور چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل کندوان و همچنین از تونل کندوان به سمت مرزن آباد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است .
وی با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه سنگین محور هراز از رودهن به سمت امام زاده هاشم ونیز محور فیروز کوه تصریح کرد: در تمامی موادی ورودی و خروجی کلان شهر ها ازجمله اصفهان، شیراز، مشهد ،‌ترافیک پر حجم و نیمه سنگین اعلام شده است.
 سرهنگ سلبی ادامه داد: محور خروجی تهران به سمت قم نیز دارای ترافیک نیمه سنگین است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به آخرین وضعیت جوی در جاده های کشور خاطر نشان کرد: در برخی از محور های  استان گیلان ، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

شروع بارش برف و باران در استان های نیمه شمالی




سرهنگ رضا اسفندیاری معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور از شروع بارش برف و باران در استان های نیمه شمالی کشور خبر داد
و افزود: بر اساس آخرین گزارش های پلیس راه در تمامی محورهای استان های اردبیل و زنجان، محور های تبریز ، میانه و میانه به زنجان در استان آذربایجان شرقی ،‌محور میاندوآب در استان آذربایجان غربی و محور های خلخال و آستارا به اردبیل در استان گیلان بارش برف گزارش شده است.
معاون عملیات پلیس راه  ترافیک کشور خاطر نشان کرد: بارش باران در استان های مازندران، گلستان، گیلان موجب لغزندگی معابرو کندی حرکت وسایل نقلیه شده است.

بارش برف در اردبيل/جاده ها لغزنده است رانندگان مراقب باشند

بارش برف در روزهاي آخر سال اردبيل و چند شهر ديگر استان را سفيد پوش و مردم و مسافران را غافلگير کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، بارش برف که از اوايل شب گذشته  در اردبيل و چند شهر ديگر استان آغاز و بصورت پراکنده ادامه دارد چهره زمستاني به برخي مناطق استان بخشيده و مردم و مسافران را غافلگير ساخته است.

بارش برف در برخي از گردنه هاي استان لغزندگي جاده ها را فراهم ساخته که رانندگان در گذر از اين مناطق بايد هوشيار بوده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

پليس راه فرماندهي انتظامي استان در اطلاعيه اي از باز بودن تمامي محور هاي مواصلاتي استان خبر داد و از رانندگان خواست: زنجير چرخ و ساير وسايل ايمني به همراه داشته و در جهت ايجاد سفري بي خطر با ماموران انتظامي، راهداران و امداد و نجات جاده اي همکاري کنند.

بر اساس اعلام هواشناسي اين سامانه بارشي تا فردا از منطقه خارج ولي دماي هوا در برخي مناطق نسبت به روزهاي گذشته تا 18 درجه کاهش خواهد يافت.

بعلت بارش سطح جاده هاي استان مازندران لغزنده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرماندهي پليس راه استان مازندران در اطلاعيه اي از بارش باران در محورهاي مواصلاتي استان و لغزنده بودن سطح جاده ها خبر داد .

در اين اطلاعيه آمده است،با توجه به تغييرات آب و هوايي از شب گذشته در استان مازندران و بارش باران سطح جاده هاي استان لغزنده است.

اين گزارش حاکي است،با توجه به بارش خفيف برف در ارتفاعات جاده کندوان کليه محورهاي مواصلاتي استان باز و ترافيک روان در آن جريان دارد.

در اين اطلاعيه آمده است، تا 5 فروردين ماه محدوديت هاي ترافيکي براي تردد کاميون ها در جاده هراز و تريلر در جاده فيروزکوه تا ساعت 22شب اعمال خواهد شد.

گفتني است، پليس راه استان مازندران به رانندگان و مسافران نوروزي هشدار داد:با احتياط و رعايت حق تقدم در محورهاي مواصلاتي استان رانندگي و از شتاب زدگي وعجله جدا خودداري کنند./ل

برچسب ها: رئیس ، پلیس ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار