مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از بومی سازی و ساخت حدود 170 قطعه کالا، تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز فعالیت های عملیاتی در زمینه صادرات نفت در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سید پیروز موسوی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارک افزود: صنعت نفت ایران به رغم تنگناها و فشارهای اقتصادی و سیاسی که بر اقتصاد کلان کشور تحمیل شده، توانسته است با تکیه بر توانمندی های تخصصی، و دانش علمی و خیره کننده تلاشگران خود، در مسیر پیشرفت گام بردارد و رشد، بالندگی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی را در مسیر توسعه آینده همچنان تداوم بخشد.
 
وی افزود: امروز با وجود چالش های فراوان از سوی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و سلطه گران خارجی و اعمال فشارهای بین المللی شرکت پایانه های نفتی توانسته است با تکیه بر توان داخلی در تمامی حوزه های دانش و فن آوری، دستاوردهایی بزرگ برای کشور به ارمغان آورد.
 
موسوي اظهار داشت: این امر باعث شده تا این شرکت در همسویی با ارتقای فرآیندهای تصمیم سازی با رویکرد کاهش اتلاف منابع مالی، با تکیه بر اندیشه و خرد جمعی شاهد موفقیت های چشمگیر در زمینه شناسایی تولیدکنندگان توانمند داخلی و بومی سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه های ذخیره سازی، اندازه گیری، خدمات دریایی و عملیات صادرات نفت خام و مواد نفتی و میعانات گازی باشد.
 
وی ادامه داد: شرکت پایانه های نفتی ایران، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در حالی پشت سر گذاشت که با عنایات حق و با عزم، اندیشه و تلاش جمعی، در زمینه بومی سازی حدود 170 قلم کالا و تجهیزات مورد نیاز عملیات پایانه های نفتی گام های موثر و مثبت بردارد.
 
نمایشگاه دستاوردهای شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارک در ایام نوروز از ساعت 9 تا 16 در محل سینما صدف این جزیره دایر است./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار