شهردار منطقه چهار مشهد از آماده‌سازی دو سالن ورزشی بهشت واقع در انتهای بلوار شهید مفتح و بسیج در بزرگراه شهید بابانظر به عنوان کمپ‌های اسکان زائران این منطقه خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری اظهار داشت: آغاز اسکان زائران از امروز، 28 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین‌ماه سال 92 است.

وی ادامه داد: در این کمپ‌ها با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان آتش‌نشانی و دانشگاه علوم پزشکی برای تأمین امنیت و بهداشت زائران در مواقع نیاز، خدمات به صورت سریع ارائه می‌شود.

اصغری خاطرنشان کرد: حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پتو و چادر خواب، غرفه مواد غذایی، مکان شارژ تلفن همراه و برپایی تورهای نیم‌روزه از مراکز تاریخی، گردشگری، تفریحی و المان‌های بهاری سطح شهر مشهد از جمله خدماتی است که در اختیار زائران و مسافران نوروزی قرار میگیرد.

شهردار منطقه 4 مشهد در پایان از برپایی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، ویژه زائران در کمپ‌های اسکان منطقه چهار خبر داد و تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها محصولات فرهنگی شامل نقشه شهر مشهد، کتابچه گردشگری، بروشور معرفی منطقه و اطلاع‌رسانی در خصوص مراکز فرهنگی، درمانی و بوستان‌ها در اختیار زائران قرار می‌گیرد.


برچسب ها: اسکان ، زائران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.