رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه از شرکت 380 نفراز امدادگران و جوانان عضو هلال احمر تربت حیدریه در طرح ملی امداد و نجات و راهنمای مسافران نوروزی خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدرضا پورعباسی عر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی از امروز آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این طرح در قالب سه پایگاه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد، محور تربت حیدریه به گناباد و پایگاه موقت محمودآباد کارخانه کاشی است.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه خاطرنشان کرد: همچنین در میادین ورودی و خروجی و مرکز شهرستان سه اکیپ راهنمای مسافران وجود دارد.

وی بیان داشت: در این طرح، شش دستگاه خودروی امدادی، 280 نفر امدادگر و 100 نفر از جوانان عضو هلال احمر به طور شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه در پایان افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته این طرح با هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان و با هدف ارائه خدمات امدادی، فرهنگی، اجتماعی، نقشه راه‌ها و اماکن گردشگری منطقه به مسافران نوروزی انجام می‌شود.


برچسب ها: رئیس ، جمعیت ، هلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.