پیش فروش بلیت‌های نمایش ادیپوس به کارگردانی امین اصلانی که قراراست از 15 فروردین ماه سال آینده در تالار حرکت ایوان شمس روی صحنه برود، آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه نمایشی « ادیپوس»،  تماشاگرانی که مایل به رزرو اینترنتی بلیت های این اثر نمایشی هستند از دوشنبه 28 اسفند ماه می توانند با مراجعه به سایت www.vinaticket.ir   و www.tiwall.com  نسبت به پیش خرید اینترنتی این نمایش اقدام کنند. 
 ادیپوس روایت « لوکیوس آنئوس سنکا» فیلسوف بنام رومی است که از روایت های تاثیر گذار نمایشی در دنیای تئاتر است که به دست« تد هیوز» شاعر و نویسنده انگلیسی بازخوانی و ترجمه شده و در طول تاریخ نمایش تنها یک بار توسط پیتر بروک کارگردان شهیر دنیای تئاتر در قالب فقط یک اجرا روی صحنه رفته است.
افشین هاشمی، لادن مستوفی، فرخ نعمتی، محسن حسینی، بهروز پوربرجی، عاطفه تهرانی، امیر باران لویی و مرتضی ضرابی هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند. ضمن اینکه گروه بدلکاران «13 » در بخش پروازهای مجازی و  تعدادی از بازیگران جوان تئاتر به عنوان گروه همسرا و حرکت در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.