خبرگزاري "آسوشيتدپرس" در گزارشي كه پيرامون ورود ناوشكن "جماران-2" كه توليدي بومي از سوي نيروي دريايي كشورمان مي باشد به "خودكفايي" كشورمان در اين زمينه اذعان نموده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس ؛ اين خبرگزاري در با اذعان به حضور مقتدرانه كشورمان در آبهاي درياي مازندران مي افزايد "ايران ناوشكن خود را روز يكشنبه به آبهاي درياي مازندران فرستاد. اين نخستين ناوشكن ايراني است كه به بخش نفت خيز درياي مازندران فرستاده مي شود. دكتر "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران با حضور در بندر انزلي در مراسم به آب انداختن اين ناوشكن شركت نمود. وي در اين باره خاطر نشان ساخت كه حضور اين ناوشكن پيام آور صلح براي منطقه است." 

اين خبرگزاري در ادامه مي افزايد "ايران در سال 2010 ميلادي نيز مدل ديگري از ناوشكن جماران را به خليج فارس فرستاد. از سال 1992 ميلادي جمهوري اسلامي ايران در زمينه توليد تجهيزات نظامي از جمله ناوشكن به خودكفايي رسيده است و موفق شده تا تانك، جنگنده و زيردريايي و اژدر توليد نمايد. دكتر احمدي نژاد نيز در اين مراسم افزود كه غرب مي بايستي از اين پيشرفت هاي فني و تخصصي ايران بياموزد كه قابليت هاي هسته اي ايرانيان نيز قابل حذف نيستند." 

                                        آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: جماران ، نماد ، ایران ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار