ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شش ماه نخست سال 1392 در شهرهای بزرگ و سایر شهرها اعلام شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به منظور رفاه حال مشتریان این بانک ساعت كار شعب بانك اقتصادنوین در شهرهای بزرگ و سایر شهرها متفاوت خواهد بود به طوری كه شعب این بانك در شهرهای بزرگ یكسره مفتوح است ولی شعب بانك اقتصادنوین در سایر شهرها در دو شیفت صبح و عصر به مشتریان خدمات ارایه می‌كنند.

بنابراین گزارش ساعت کار شعب این بانک در شش شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز در شش ماه نخست سال 1392 در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 16 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 خواهد بود.

ساعت کار شعب بانك اقتصادنوین در سایر شهرها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 14 و از ساعت 17 تا 19 به عنوان باجه عصر است.

شعب بانك اقتصادنوین در این شهرها در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک خواهند بود.

علاوه بر این شعب بانک اقتصادنوین به استثنای شعبه کیش از 5 تا 15 فروردین ماه سال 92 در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 14 مفتوح هستند ضمن اینکه شعب این بانک در روزهای 8 و 15 فروردین ماه نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 13 مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به هموطنان عزیز می‌باشند.

لازم به ذکر است ساعت کار شعبه کیش بر اساس ضوابط مناطق آزاد خواهد بود. /عب
برچسب ها: ساعت ، بانک ، اقتصاد نوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار