"پاول بركن" تحليلگر مسائل هسته اي طي مقاله اي با اذعان به توان موشكي كشورمان به دولت آمريكا و رژيم صهيونيستي هشدار مي دهد كه در صورت تجاوز احتمالي صهيونيست ها عليه كشورمان آنان با عواقب شديد مواجه خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از نشنال پست ؛‌ نويسنده در مقاله خود به مقابله محور مقاومت با كشورهاي غربي به سردمداري دولت آمريكا مي پردازد و مي افزايد "در نزاعي كه وجود دارد كشورهاي آمريكا، رژيم صهيونيستي، ايران، سوريه، جنبش حزب الله لبنان و حماس در مقابل يكديگر قرار گرفته اند. در اين ميان در صورت وقوع جنگي احتمالي مشكلات بوجود آمده بيش از آن ميزاني خواهد بود كه تحليلگران اطلاعاتي و امنيتي برآورد كرده اند. در صورتي كه رژيم صهيونيستي آغاز كننده حمله باشد جنبش حزب الله لبنان با شليك موشك هاي "اسكاد" خود شهرهاي "حيفا" و "تل آويو" در رژيم صهيونيستي را بمباران خواهد كرد. در اين زمينه قطعا مشاوران ايراني نيز به آنان كمك خواهند كرد. هيچ ناوگان موشك شكن ارتش رژيم صهيونيستي نمي تواند در مقابل آنها مقاومت نمايد." 

وي در ادامه به "احتياط" رژيم صهيونيستي در مورد مواجهه با ايران و جنبش حزب الله لبنان مي پردازد و مي افزايد "رژيم صهيونيستي در مواجهه با ايران و جنبش حزب الله لبنان احتياط زيادي به خرج مي دهد. رژيم صهيونيستي شايد بداند كه چگونه مي بايستي با اعتراضات فلسطينيان و يا انتفاضه مقابله نمايد اما موضوع هسته اي مسئله اي كاملا متفاوت است. رژيم صهيونيستي در مورد نتايج و عواقب جنگ احتمالي با ايران اطميناني ندارد. نمي داند كه ايران چه واكنشي از خود نشان مي دهد. اين آن چيزي است كه تيم كاري نظامي و امنيتي رژيم صهيونيستي بايستي دركش كنند. موساد نيز از پاسخگويي به اين مسئله عاجز بوده است. هنوز در ميان مقامات رژيم صهيونيستي توافق نظري بر سر خط قرمز تعيين شده براي برنامه هسته اي ايران وجود ندارد. آنچه مشخص است آنست كه در صورت آغاز جنگي احتمالي در اثر واكنش متقابل ايران، جنبش حزب الله لبنان و حماس و شليك موشك هاي اسكاد از سوي آنان ميزان تلفات انساني در رژيم صهيونيستي افزايش خواهد يابد. مقامات رژيم صهيونيستي مي دانند كه در اثر حمله احتمالي پاسخ ايران حيرت انگيز و غافلگيرانه خواهد بود." 

نويسنده در ادامه اذعان مي كند كه در صورت حمله اي احتمالي عليه تاسيسات هسته اي كشورمان ملت ايران توان مقابله با اين حمله را خواهند داشت و در ادامه مي افزايد : بايستي توجه داشت كه ايران سرزمين پهناور با شهرهاي بزرگ و جمعيت بسيار است. ايران بزرگتر از آن چيزي است كه صرفا در گزارش شبكه خبري "سي ان ان" نشان داده مي شود. ايران براي پاسخگويي به حمله هسته اي احتمالي رژيم صهيونيستي خود را آماده كرده است.

 در مقابل اما رژيم صهيونيستي در هرج و مرج به سر خواهد برد. در صورت وقوع جنگ احتمالي فرودگاه "بن گوريون" در نزديكي تل آويو در اثر بمباران متقابل بسته خواهد شد. بسياري از صهيونيست ها آواره خواهند شد و مجبور مي شوند تا با قايق و كشتي به قبرس بگريزند. شبكه هاي خبري رژيم صهيونيستي تصاوير ترس و وحشت صهيونيست را نشان خواهند داد و در نتيجه اسطوره شكست ناپذيري "صهيونيسم" در هم شكسته مي شود.

                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: ایران ، جنگ ، احتمال ، تل آویو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار