سرشاخه اصلي شركت هرمي گاما و كوئيست با سرمايه اي بالغ بر 4 ميليارد و 800 ميليون تومان دستگير و باند 40 نفره ليدرها و اعضاء اصلي اين شركت ها در اصفهان منهدم شدند.

 
 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار عبدالرضا آقاخاني"فرمانده انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي گزارش واصله مبني بر فعاليت شركت گاما و كوئيست نت در اصفهان كارآگاهان پليس آگاهي استان شناسايي اعضا اين شركت را در دستور كار خود قرار دادند .
 
وي افزود:در پي بررسي هاي صورت گرفته و همچنين تحقيقات تكميلي ماموران توانستند ضمن شناسايي پاتوق ها و محل اختفا متهمان با هماهنگي مقام قضايي در عملياتي ضربتي، تعداد 40 نفر از ليدرها و سر شبكه هاي اصلي اين شركت ها را دستگير كردند .
 
اين مقام مسئول تصريح كرد:"ح –الف" با داشتن يك هزار و 100 نفر زير مجموعه با سرمايه گذاري بالغ بر 4 ميليارد و 800 ميليون تومان به عنوان سرشاخه اصلي اين باند دستگير شده است .
 
"آقاخاني" با اشاره به اينكه در مجموع دستگير شدگان، 11 هزار و 878 عضو داشته و مبالغ هنگفتي را كلاهبرداري كردند، خاطر نشان كرد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند . /ل

برچسب ها: سرشاخه ، اصلی ، هرمی ، گاما ، کوئیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار