سرپرست فدراسیون کاراته گفت: نفراتی به بازیهای کشورهای اسلامی اعزام می شوند که در سالهای اخیر در کنار یکدیگر با شرکت در مسابقات داخلی و بین المللی به هماهنگی لازم رسیده اند و شناخت خوبی از هم دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا سمندر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در مسابقات انتخابی اخیر تیم ملی بانوان تیم کاتای تهران متشکل از مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده به مقام نخست دست یافتند و عملکرد قابل قبولی را داشتند، بنابراین فدراسیون به این نتیجه رسیده این تیم را بدون تغییر در نفراتش به بازیهای کشورهای اسلامی اعزام کند.وی ابراز امیدواری کرد: این تیم همچون مسابقات قهرمانی آسیا در دو سال گذشته و همچنین لیگ جهانی کاراته وان بتواند در بازیهای کشورهای اسلامی که خرداد ماه در اندونزی برگزار می شود به موفقیت برسد.
سمندر همچنین در خصوص ترکیب کومیته تیمی بانوان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی اظهار داشت: با توجه به محدودیتی که در اعزام نفرات در بخش کومیته تیمی از سوی کمیته برگزار کننده بازیهای کشورهای اسلامی لحاظ شده، مجبور شدیم در کنار نمایندگان کومیته انفرادی یک نفر دیگر را هم برای کومیته تیمی در نظر بگیریم، از همین رو قرار است 12 فروردین ماه یک انتخابی درون اردویی از میان رزیتا علیپور، سمیرا ملکی پور و الهه رضا زاده یک نفر برای کومیته تیمی بانوان انتخاب شود.

سرپرست فدراسیون کاراته همچنین با قدردانی از تمامی مربیان و داورانی که در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت داشتند گفت: به خوبی می دانم که مربیان و داوران کاراته فقط عشق به ورزش و اهمیت به جوانها باعث شده تا در این راستا فعالیت کنند و به راه و رسم جوانمردی و پهلوان پروری به کاراته کاها بیامورند.

وی گفت: متاسفانه برخی مربیان نسبت به امتیازات داوری اعتراضاتی دارند که برخی اوقات مشکلاتی را ایجاد می کند اما باید به این نکته اشاره کنم که هدف ازتشکیل تیم ملی انتخاب نفری شایسته برای حضور در رقابتهای بین المللی است.

سرپرست فدراسیون کاراته گفت: چگونه ممکن است بازیکنی در مسابقات قهرمانی کشوری سر وزن باشد اما درانتخابی درون اردویی 5 کیلو اضافه وزن داشته باشد در حالی که ممکن بود فرد دیگری به اردوی آمادگی تیم ملی راه یابد؟

وی افزود: از این پس در زمان وزن کشی مسابقات، مسئولان فدراسیون حضور خواهند داشت تا به دقت وزن کاراته کاها کنترل شود تا اجحافی در حق دیگران نشود./زر

برچسب ها: کاراته ، سمندر ، بانوان ، کاتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار