مدت زمان برنامه زنده "مطبوعات" که هر روز به جز جمعه ها به روی آنتن سیمای اردوی شبکه جهانی سحر می رود در سال جدید افزایش خواهد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه جهانی سحر، هدایت اله طاهرزاده تهیه کننده این برنامه با اشاره به این خبر گفت: مدت زمان این برنامه که هر روز به طور زنده به مدت 20 دقیقه به بررسی مطبوعات ایران، هند و پاکستان می پردازد به 25 دقیقه افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه "مطبوعات" با ساختار قبلی به روی آنتن خواهد رفت، افزود: در این برنامه موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جهان به ویژه شبه قاره هند در قالب تیترهای مهم خبری، اخبار کوتاه و مقالات تحلیلی مورد بررسی قرار می گیرد.
طاهرزاده در ادامه به بازخورد مناسب تغییر رویکرد برنامه در سال گذشته مبنی بر تاکید بیشتر بر ارتباط تصویری با دفاتر دهلی نو و اسلام آباد اشاره و اظهار کرد: برقراری ارتباط تصویری با دفاتر هند و پاکستان که 4 الی 6 دقیقه از مدت زمان برنامه را به خود اختصاص می دهد، بسیار مورد توجه و پسند مخاطبان اردوزبان قرار گرفته است به طوری که بازخوردهای آن در تماس های تلفنی و ایمیل های آنها کاملاً مشهود است.
هدایت اله طاهرزاده به حضور دو تهیه کننده در سری جدید برنامه "مطبوعات" اشاره کرد و گفت: این برنامه در سری جدید توسط دو تهیه کننده به روی آنتن خواهد رفت و هر یک به طور یک روز در میان تهیه این برنامه را بر عهده خواهند داشت.
زینت چنانی افشار دیگر تهیه کننده برنامه "مطبوعات" است و قمر عباس و حسن عباس انتخاب مطالب و ترجمه و ویراستاری این برنامه را بر عهده دارند. همچنین احمد عباس، سید حسن زیدی، عظیم سبزواری، ناهید انوری، شایسته درانی، قمر عباس و حسن عباس مجریان و گویندگان این برنامه هستند.
محسن محسنی، شیرین بانو معراج، زهرا محمدزمانی، مهسا عربی و زهرا فراهانی (دستیاران زباندان) و امیرعلی زینلی و مهدی کاظمیان (تهیه و هماهنگی پخش زنده از استودیوهای دفاتر صدا و سیما در دهلی نو و اسلام آباد) نیز از دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه به شمار می روند.
"مطبوعات" هر روز به جز جمعه ها ساعت 14:00 به وقت تهران از سیمای اردو پخش می‌شود./ص
برچسب ها: مطبوعات ، شبکه سحر ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار