معاون فرماندار پارس آباد گفت: طرح تعریض باند فرودگاه این شهرستان با سرعت مناسبی توسط بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / 'احد احدزاده' در بازدید مدیر كل دفتر فنی استانداری اردبیل از پروژه های عمرانی پارس آباد، افزود: در قالب این طرح از هر دو طرف 5/7متر و در مجموع حدود 19هزار و 500 متر مربع بر پهنای باند فرودگاه پارس آباد اضافه خواهد شد.

وی، با بیان اینكه این پروژه با 10میلیارد یال اعتبار اولیه اجرا می شود، اظهار كرد: طرح روكش و درزگیری آسفالت این باند نیز با 17میلیارد یال اعتبار در دست اجرا است.

وی، به نقش این فرودگاه در توسعه و پیشرفت دشت مغان اشاره و بیان كرد: گسترش و تجهیز این فرودگاه، موجب رونق و رشد این شهرستان در حوزه ها و بخش های مختلف می شود.

مدیر كل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز گفت: استاندار اردبیل نگاه ویژه ای به طرح توسعه فرودگاه پارس آباد دارد.

'غلامرضا عطایی' اظهار كرد: با بهره برداری از طرح های توسعه ای فرودگاه پارس آباد، علاوه بر فراهم شدن امكان نشست و برخاست هواپیمای بدنه متوسط از جمله فوكر 100در این فرودگاه و افزایش پروازها، زمینه برای صادرات محصولات باغی و دامی این شهرستان به كشورهای حوزه خلیج فارس و كشورهای همسایه مهیا خواهد شد.

مدیركل دفتر فنی استانداری اردبیل همچنین در بازدید از بیمارستان در حال احداث 120تختخوابی پارس آباد نیز گفت: با تكمیل، تجهیز و بهره برداری از این بیمارستان، شاهد رفع كمبودها و مشكلات بهداشتی و درمانی این شهرستان و مناطق همجوار خواهیم بود.

وی، با اعلام اینكه اخیراً اعتبارات خوبی برای پروژه های بیمارستانی در كشور اختصاص داده شده است، اظهار كرد: بیمارستان پارس آباد به عنوان یكی از طرح های مهر ماندگار، هم اكنون حدود 70 درصد پیشرفت فیزیكی دارد/س 

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، تعریض ، باند ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.