سرمربی تیم ملی تنیس بزرگسالان گفت: با توجه به پتانسیل بالای ملی پوشان کشورمان به قهرمانی در رقابت های دیویس کاپ خوش بینم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سعید احمدوند افزود: در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی تنیس کشورمان برای حضور در رقابت های دیویس کاپ در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه در مجموعه ورزشی استقلال پیگیری می شود و در نظر داریم با پایان تمرینات آنها را به رقابت های فیوچرز قطر اعزام کنیم.

وی افزود: هم اکنون ملی پوشان در شرایط خوبی به سر می برند اما ما این انتظار را داریم تا پس از حضور در رقابت های فیوچرز قطر آنها در شرایط بهتری قرار گیرند همچنین با توجه به اینکه رقابت های فیوچرز قطر در زمین های هارت کورت برگزار می شود بازی تنیسورهای کشورمان در این زمین ها کمک بزرگی به آنها می کند چراکه قراراست دیدارهای دیویس کاپ نیز در این زمین ها برگزار شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر مسوولان فدراسیون کشورمان تمام امکانات را برای انجام تمرینات آماده سازی ملی پوشان در اختیارمان قرار داده اند و با توجه به شناختی که ازحریفانمان داریم امید زیادی داریم تا این پیکارها را با کسب عنوان قهرمانی به پایان برسانیم و به جایگاه دومی فکر نمی کنیم.

یادآور می شود: تیم ملی بزرگسالان کشورمان برای حضور در رقابت های دیویس کاپ در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه اوایل اردیبهشت ماه سال آینده راهی میانمار می شود.

برچسب ها: تنیس ، احمدوند ، دیویس کاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار