استاندار اردبیل گفت: انتخابات سال آینده اهمیت و حساسیت ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در نشست اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات و مشاركت گسترده مردم در آن افزود: با گذشت 34 سال از انقلاب شكوهمند ایران اسلامی هر روز بر عزت و اقتدار این نظام افزوده شده و در میان این اوراق زرین و درخشان ایران اسلامی الگوی دنیا شده است.

وی گفت: به طور میانگین سالیانه یك انتخابات در كشور اسلامی ایران برگزار می شود كه در هر دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات قبل شاهد برگزاری انتخابات باعظمت و باشكوه هستیم.

استاندار اردبیل برحضور حماسی و آگاهانه و پرشور مردم درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاكید كرد و افزود: با اجرای صحیح قانون اساسی و حضور مقتدرانه مردم در این انتخابات كه در 24 خردادماه سال آینده برگزار می شود شاهد توسعه ، تحول و پیشرفت همه جانبه كشور خواهیم شد.

نیکزاد با بیان آمادگی كامل استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بین هیات های اجرایی و نظارت و مسوولان استانی در برگزاری انتخابات همكاری خوبی وجود دارد كه تلاش می كنند با رعایت اصول و قوانین ، زمینه حضور گسترده و بانشاط و پرطراوت مردم درپای صندوق های اخذ رای را فراهم كنند.

وی اظهار كرد : مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم ، پرشور و مردمی در استان فراهم شده و با همكاری هیات های نظارتی و اجرایی تمام مراحل انتخابات در استان به نحو احسن برنامه ریزی شده و مشكلی در برگزاری این انتخابات وجود ندارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان اردبیل نیز در این همایش نقش هیات های نظارت را اجرای كامل قانون در تمام ابعاد و صیانت از آرای مردم دانست.

حجت الاسلام عبدالله بیدار گفت: انتخابات برای كشورها هم فرصت و هم تهدید است بنابراین با اقدام هوشمندانه مردم و حضور گسترده و پررنگ مردم توطئه های دشمنان خنثی می شود.

وی اظهارامیدواری كرد ملت ایران با حضور پرشور خود دراین دوره از انتخابات بار دیگر به جهانیان بویژه استكبار جهانی نشان بدهند كه همچنان پشتیبان نظام اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هستند/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.