دبیر فدراسیون اسکیت گفت: مسابقات کره جنوبي از 29 فروردین تا 8 اریبهشت ماه 92 در شهر نام وون کره جنوبی برگزار می شود که اعزام نمایندگان کشورمان منوط به جذب اسپانسر از سوی باشگاههای مربوطه است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رضا رفیعانی تصریح کرد: رقابت های نام وون کره جنوبی ویژه نونهالان و نوجوانان است و قرار است نفراتی که در رقابت های لیگ موفقیت کسب کرده اند به این مسابقات اعزام شوند، البته با توجه به اینکه مسابقات ویژه نفرات برتر لیگ است باشگاه های مربوطه باید شرایط اعزام ورزشکاران خود را مهیا کنند و فدراسیون نیز حمایت های لازم را در خصوص تسهیل در اعزام ورزشکاران فراهم می کند.

وی ادامه داد: اگر نفرات اعزامی ملی پوش بودند و در قالب تیم ملی اعزام می شدند طبیعی است تمام برنامه ها از طریق ما صورت می گرفت اما همانطور که گفتم موضوع به باشگاه ها باز می گردد آنها هستند که باید برای اعزام مسایل مالی را پیگیری کنند.

دبیر فدراسیون اسکیت خاطر نشان کرد: در پایان فروردین ماه در نظر داریم نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت سرعت را برگزار نمائیم که بر اساس شرایط آب و هوایی روز، زمان و محل آن را اعلام خواهیم کرد. همچنین قرار است مقدمات مرحله نخست مسابقات دسته جات آزاد یا لیگ اسپید اسلالوم (فری استایل) را برای دومین ماه سال تدارک ببینیم که این مهم نیز در حال انجام است.

وی گفت: در سال آینده مسابقات اسکیت هاکی طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی صورت می گیرد و در نشست هایی تخصصی که داشته ایم این مهم با آغاز اولین مسابقه به اجرا در می آید. همچنین رقابت های اسکیت نمایشی به صورت دسته جات آزاد در همین ماه برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون اسکیت تاکید کرد: موضوع آموزش همواره یکی از مسایل می باشد که فدراسیون بر آن تاکید دارد، بر همین اساس کلاس مربیگری درجه یک اسکیت سرعت، کلاس داوری درجه 2 اسکیت سرعت و دوره مربیگری درجه 3 رول بال را در اردیبهشت ماه خواهیم داشت و با این برنامه ها سال 1392 را آغاز و برنامه های خود را عملیاتی می کنیم./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار