بجنورد/

انتخابات از پایه های مردمی بودن انقلاب ماست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات یکی از پایه های مردمی بودن انقلاب اسلامی و شاخص رشد و عزت ملی ماست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سیف الله مطلبی عصر روز گذشته در جمع مدیران استان با تاکید بر لزوم تلاش همه دستگاهها برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در سال آینده، از این رویداد به عنوان آبروی ملی یاد کرد و افزود: مردم ما با حضوری دشمن شکن در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا،درسال آینده اعتبار مردمی نظام جمهوری اسلامی را بالا برده و مصونیت ایران اسلامی را تضمین خواهند کرد.

وی برگزاری همزمان دو انتخابات سراسری به این گستردگی را درتاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه خواندوگفت:نظارت بر این انتخابات ها توسط شورای نگهیان و مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد.

وی بر برنامه ریزی دقیق برای برپایی انتخاباتی سالم، قانونمند و شکوهمند تاکید کرد وگفت: باید به گونه ای عمل کنیم که زمینه برای حضور قوی و پرشور مردم در این صحنه سرنوشت ساز فراهم شود.

مطلبی افزود: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می رود که در چهارچوب قانون با مجریان و دستگاه های نظارتی همکاری داشته باشند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.