فرماندار نقده گفت: تحریم‌ها خللی در اقتصاد ایران ایجاد نکرده، بلکه سبب خودکفایی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مجید هاشمی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران نقده که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از مباحثی است که در سال جاری مورد تاکید و توجه قرار داشت و باید اقداماتی که انجام می‌دهیم نیز در راستای همین موضوع باشد.

وی با اشاره به ترحیم‌ها علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: هر چند این تحریم‌ها بی اثر است ولی نباید بهانه دست دشمن دهیم.

هاشمی با بیان اینکه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دشمنی‌های متعددی از سوی غرب بودیم، افزود: تمام این‌ها توسط رهبری فرزانه و آگاه به امور، مدیریت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام توطئه‌ها، همچنان مردم ایران مردمی ولایت‌مدار هستند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی ثابت قدم هستند.

هاشمی با بیان اینکه در شرایط تحریم باید بتوانیم مدیریت اصولی بر آنچه داریم داشته باشیم، گفت: تمام این‌ها در طول سالهای متمادی مورد توجه قرار گرفته که امید می‌رود پس از این نیز مقاومت در برابر چنین تهاجم هایی با موفقیت همراه باشد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در این زمینه، اظهار داشت: بخش خصوصی می‌تواند گام‌های موثری در این راستا بردارد و بر این اساس باید از توان بخش خصوصی بهره برد./س

برچسب ها: تحریم ، نقده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.