دبیر فدراسیون اسکیت گفت: در سال جدید اطلاع رسانی تیم های ملی و مسایل مربوط به ملی پوشان تنها از طریق مسوول شورای مربیان تیم های ملی یا مسوول کمیته روابط عمومی فدراسیون صورت می گیرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رضا رفیعانی تصریح کرد: با توجه به متنوع بودن رشته های اسکیت و گسترده بودن فعالیت ها، در سال جاری بعضا" شاهد بودیم افراد بر اساس دانسته های خود مطالبی را ذکر می کردند که با سیاست ها یا برنامه های کاری ما متفاوت بود، بر این اساس و از مدتی قبل شورای مربیان تیم ملی را راه اندازی کردیم و مقرر شد با توجه به متنوع بودن رشته های اسکیت و بر اساس شرایط مسابقات و رقابت های پیش رو، تصمیم گیری شود و بر اساس خرد جمعی سیاست گذاری کنیم.

وی ادامه داد: با این وجود مربیان به صورت گروهی و با خرد جمعی تصمیم گیری می کنند و یک نفر به عنوان مسئول شورای مربیان معرفی می شود بنابراین از مربیان نیز می خواهیم در مصاحبه های خود به این نکته توجه کنند و از عناوین مربی تیم ملی برای خود استفاده ننمایند.

وی تصریح کرد: در خصوص برنامه های تیم ملی باید به چند نکته توجه داشت، از جمله برنامه امتحانی دانش آموزان در سال آینده که می تواند تاثیرات بسیاری را بر روی روند فعالیت ملی پوشان داشته باشد. البته مسایل دیگری نیز بر روی روند کاری ما تاثیر گذار است از جمله این که باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا تمرینات ملی پوشان قبل یا بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود تا خللی در مسایل اعتقادی ملی پوشان ایجاد نشود و آنها بتوانند با آرامش خیال مسایل مربوط به این ماه را انجام دهند. طبیعی است با این وجود برنامه ریزی می کنیم و این که اعلام شده است 6 اردو برای تیم ملی در نظر گرفته شده نظر شخصی بوده و هنوز شورای مربیان تیم ملی تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

رفیعانی ادامه داد: در خصوص اعزام ملی پوشان نیز باید به این نکته توجه داشت که اعزام ها هدفمند و بر اساس منطق صورت می گیرد و این طورنیست که ما هر فردی را به هر مسابقه اعزام کنیم. قبل از این هم اعلام کرده ایم که فدراسیون بر اساس مستندات موجود تصمیم گیری می کند، به طور مثال در رقابت های اسکیت سرعت اعلام کرده ایم اگر ورزشکاری می خواهد گزینه اعزام باشد باید فاکتورهای لازم را به دست آورد که در این مورد حداقل ما، کسب حد نصاب لازم برای اعزام است و آن را نیز منوط به اخذ امتیاز نفر سوم آسیا در رقابت های جهانی ایتالیا  اعلام کرده ایم.

وی تاکید کرد: در خصوص خبر منتشر شده در مورد ورزشکاری تحت عنوان علی ابراهیمی، این مورد نیز نظر شخصی بوده و در فهرست نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند چنین اسمی وجود ندارد و از قبل نیز اسامی بر روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته که به نظر می رسد این مربی در اعلام اسم دچار اشتباه شده است.

وی با اشاره به گسترده بودن فعالیت های این فدراسیون و تنوع رشته ها بار دیگر تاکید کرد که تنها کانال ارتباطی خبرنگاران برای دریافت خبرهای موثق و به موقع، سرپرست فدراسیون، مسوول شورای مربیان تیم های ملی (دبیر فدراسیون) یا مسوول کمیته روابط عمومی فدراسیون خواهد بود./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار