رئیس کل بانک مرکزی گفت: در سال 91 تمام لحظات ما حساس و لحظات تصمیم‌گیری بود که با توکل به خداوند توانستیم راه خود را تا این مرحله پیش ببریم.

"محمود بهمنی" رئیس کل بانک مرکزی در آخرین جلسه هئیت دولت در سال 91 در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین لحظه و رویدادی که در سال 91 در حوزه کاری خود اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در سال 91 تمام لحظات ما حساس و لحظات تصمیم‌گیری بود که با توکل به خداوند توانستیم راه خود را تا این مرحله پیش ببریم.

وی افزود: امیدوارم در آینده روزهای بهتر و خوب‌تری را داشته باشیم.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای را می‌خواستید در سال 91 انجام بدهید اما نتوانستید، گفت: در ذهن ما خیلی مسائل وجود داشت و اکنون هم وجود دارد که امیدوار هستیم بتوانیم رشد شاخص‌های اقتصادی را داشته باشیم، کاهش تورم را هدفگیری کردیم و همچنین کاهش نررخ ارز و سکه و افزایش پول ملی را در دستور کار داریم.

بهمنی درباره اینکه مهم‌ترین برنامه‌ای که برای سال آینده برای اجرا دارید چه برنامه‌ای است، اظهار داشت: مهم‌ترین ایده ما افزایش ارزش پول ملی است و امیدواریم با مذاکراتی که در پیش است نتیجه مثبت بگیریم و روند کاهش در قیمت ارز و سکه را شاهد باشیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بهمنی ، تلخ ، شیرین ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار