فرمانده تیپ 71 مکانیزه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: امسال در مجموع 405 قبضه انواع کلت کمری و اسلحه شکاری در حوزه استحفاظی مرزهای قصرشیرین و سرپل ذهاب کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

امیر سرتیپ علی جلیلیان پور گفت: این تعداد سلاح شامل 276 قبضه کلت کمری و 119 قبضه اسلحه شکاری است که از سوی نیروهای تلاش گر ارتش تیپ 71 در مرزهای این حوزه کشف شد.

وی تصریح کرد: همچنین نیروهای این تیپ با اجرای کمین و استفاده از روش های اطلاعاتی موفق به کشف چهار هزار و 269 راس گوسفند زنده قاچاق شدند که بصورت غیرقانونی در حال خروج از مرز و ورود به کشور عراق بود.

سرتیپ جلیلیان پور اظهار کرد: در عملیات جداگانه دیگری نیز نیروهای جان برکف تیپ 71 پیاده مکانیزه مستقل، موفق به کشف 14 هزار و 144 قوطی انواع مشروبات الکلی از قاچاقچیان شدند که این محموله نیز پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی گفت: کشف و ضبط یکدستگاه گنج یاب و یکدستگاه دوربین دید در شب از قاچاقچیان از دیگر اقدامات نیروهای تیپ 71 در سال 91 بوده ضمن اینکه توقیف 42 نفر متردد غیرمجاز از مرزها و چهار دستگاه خودرو از قاچاقچیان نیز در این مدت صورت گرفته است.

سرتیپ جلیلیان پور خاطر نشان کرد: با کنترل و نظارت شدید مرزها فضا را برای قاچاقچیان نا آرام کرده و همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با همه توان در راستای برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از بروز پدیده قاچاق اقدام کنیم/س

برچسب ها: کرمانشاه ، کلت ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.