معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از گسترش 30 هکتاری شهرک صنعتی توس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسن واحدی در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان، اظهار کرد: کلیات طرح توسعه شهرک توس به میزان یاد شده برای استقرار واحدهای چاپ و نشر تایید و به کمیته فنی کارگروه برای نهایی شدن، تفویض شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه، درخواست احداث کارخانه شن شویی در شهرستان مشهد، احداث مجتمع خدمات رفاهی و تیر پارک در شهرستان فریمان، احداث 2 واحد مرغداری در شهرستان سبزوار، احداث واحد صنعتی تولید آسفالت در شهرستان فیروزه، احداث انبار محصولات کشاورزی و گسترش انبار کارخانه لبنیات در شهرستان قوچان، اجرای طرح بلوک سفالی در شهرستان فیروزه و طرح کارتینگ در شهرستان کاشمر، بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

واحدی افزود: همچنین اعضا با درخواست احداث مرکز درمانی بیماران مزمن در شهرستان مشهد، مشروط به تایید مکان از سوی بهزیستی و احداث جایگاه سوخت بنزین، گازوئیل و گاز در شهرستان مشهد، مشروط به تایید شرکت گاز و حذف گازوئیل موافقت کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: درخواست احداث کارخانه فرآوری شمش طلا در شهرستان بردسکن، منوط به ارزیابی زیست محیطی و انتقال کارخانه به محل معدن شد.


برچسب ها: گسترش ، هکتاری ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.