مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی به منظور اشتغال‌زایی و توسعه سرمایه‌گذاری در استان پروژه‌های نرم‌افزاری بسیاری را عملیاتی می‌کند.

سیداحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی برای اشتغال‌زایی و توسعه سرمایه‌گذاری پروژه‌های نرم‌افزاری در قالب طرح‌های متعددی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به طرح توسعه الگوی خوشه‌‌ها و شبکه‌های کسب‌ و کار، خاطرنشان کرد: این طرح برای افزایش توانمندی صنایع کوچک و برندسازی برای حضور موفق در بازارهای جهانی اجرا می‌شود.

موسوی بر لزوم شناسایی، دسته‌بندی و جذب سرمایه‌گذاری برای فعال سازی طرح‌ها و واحدهای تولیدی راکد تاکید کرد و گفت: طرح احیا و اصلاح تولید با معرفی طرح‌ها و واحدهای راکد و غیرفعال و جلب و جذب سرمایه‌گذاری و بروز رسانی تکنولوژی و اصلاح و نوسازی صنایع و ایجاد الدنگ‌های سرمایه‌گذاری در راستای جذب سرمایه‌گذاری گام برمی‌دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: برای هدایت و حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری با همکاری سازمان‌های نظام مهندسی، کشاورزی، معدن و ساختمان و نیز استفاده از تجربیات مشاورین توانمند ملی برای توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی آذربایجان‌غربی و تربیت و هدایت مشاوران محلی، کلینیک‌های مشاوره کار آفرینی راه‌اندازی شده است.

وی طرح استفاده از توان مالی شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی در استان را به منظور اشتغال‌زایی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانک‌های دولتی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به صندوق‌ها و ارگان‌های حمایتی همانند صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی، غدیر، بهمن و بنیادهای وابسته به ارگان‌های نظامی و انتظامی در اجرای این طرح مشارکت دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.