مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: در دور رفت شکست بدی مقابل استقلال متحمل شویم و انتقام این باخت را از استقلال می گیریم.

یعقوب کریمی مهاجم نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دیدار ما و استقلال حساسیت بالایی دارد چون آنها برای قهرمانی می جنگند و ما برای کسب سهمیه آسیا، در دور رفت شکست بدی از استقلال خوردیم که خاطره تلخی بود و می رویم که انتقام آن شکست را از حریف بگیریم و آن نتیجه بد را جبران کنیم.

اگر استقلال را ببریم، امیدمان برای کسب سهمیه بیشتر می شود چون تیم های بالای جدول با هم بازی دارند و احتمال تقسیم امتیازات مي رود. انشااله استقلال را ببریم و به سهمیه آسیا نزدیک تر شویم .

وی در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال تیم پرمهره ای است و شرایط خوبی هم دارند. آنها بازی های قبلی شان را برده اند و در این بازی هم برای برد به میدان می آیند اما تیم ما هم دنبال برد است چون مساوی به کار ما نمی آید ضمن اینکه دوست داریم به خانواده های هم عیدی بدهیم و جایگاه مان را در بالای جدول حفظ کنیم.

وی در مورد عدم تغییر مکان این دیدار گفت:‌باشگاه ما تلاش کرد تا بازی در ورزشگاه آزادی نباشد و در زمین خودمان بازی کنیم چون در این دیدار ما میزبان هستیم اما در نهایت اتفاقی نیفتاد و باید در آزادی بازی کنیم، در این رابطه نمی خواهم صحبت کنم و مدیریت باشگاه از حق و حقوق باشگاه دفاع خواهد کرد.

کریمی در پایان گفت: حضور هواداران استقلال و جو خاصی که در آزادی ایجاد می کنند، ما را اذیت نخواهد کرد. به هر حال فوتبال همین است و هر چه طرفدار بیشتر باشد، بهتر است.امیدوارم جدای از نتیجه بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم تا مردم لذت ببرند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار