پايگاه صهيونيستي "دبكا فايل" در گزارشي با انتقاد از سياست دولت اوباما در قبال كشورمان اذعان نموده كه اظهارنظر اخير سردار "مسعود جزايري" معاون ستاد كل نيروهاي مسلح كشورمان سبب شده تا آمريكا از استقرار سامانه دفاع موشكي در اروپا منصرف شود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پايگاه تحليلي – امنيتي "دبكال فايل" ؛ پايگاه تحليلي – امنيتي "دبكا فايل" وابسته به رژيم صهيونيستي با اظهار نارضايتي از سياست دولت اوباما در قبال سامانه دفاع موشكي آن كشور مي نويسد "گفتار و كردار واشنگتن در سه روز گذشته باب ميل مقامات رژيم صهيونيستي نيست آن هم در حالي كه چهارشنبه (20 مارس) اوباما به اراضي اشغالي سفر خواهد كرد.

واشنگتن استقرار سامانه دفاع موشكي خود در اروپا را لغو كرد. قرار بود تا اين سامانه به منظور حفاظت از رژيم صهيونيستي در مقابل حمله احتمالي موشك هاي بالستيك تهران نصب شود. برنامه لغو استقرار اين سامانه موشكي دفاعي در اروپا بخشي از طرح "چاك هيگل" وزير دفاع آمريكاست. طبق اين برنامه در عوض استقرار اين موشك ها در اروپا، دولت آمريكا در صدد است تا موشك هاي دفاعي خود را براي مقابله با تهديد موشكي و هسته اي كره شمالي در ايالت هاي "كاليفرنيا" و "آلاسكا" مستقر نمايد." 

پايگاه تحليلي – امنيتي "دبكا فايل" با ابراز خشم نسبت به اين موضوع مي افزايد "اين مسئله نشان مي دهد كه دولت اوباما در صدد است تا در قبال ايران به سياست تاكتيكي ادامه "ديپلماسي" ادامه دهد. در اين ميان شواهد نشان مي دهند كه آمريكا در مقابل دولت روسيه نيز عقب نشيني كرده است زيرا از ديد دولت روسيه استقرار اين سامانه دفاع موشكي مانع اصلي روابط گسترش روابط ميان آمريكا و روسيه بوده است. در حقيقت اين امتيازي است كه اوباما به "ولاديمير پوتين" رييس جمهور روسيه داده تا بتواند با دست بازتري در مورد برنامه هسته اي ايران و بحران سوريه با وي به مذاكره بپردازد." 

اين پايگاه تحليلي – امنيتي رژيم صهيونيستي با اشاره به اظهارات اخير مقامات نظامي كشورمان مي افزايد "عقب نشيني دولت اوباما از استقرار سامانه دفاعي موشكي در اروپا در حالي صورت مي گيرد كه "مسعود جزايري" معاون ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران و تمامي نيروهاي نظامي آن كشور آماده مقابله با هرنوع تجاوز نظامي هستند و همه گزينه ها بر روي ميز قرار دارند. پيش از اين نيز مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ايران در سخنراني خود آمريكا را تحقير كرده بود. در اين ميان اوباما بايستي بداند كه با سفر به رژيم صهيونيستي دارد وقت خود را تلف مي كند." 

                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: آمریکا ، موشک ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار