علی فتح اله زاده مدیریت تیم استقلال اعلام کرده است که شرایط برای این تیم ایده آل نیست و مدیر عامل آبی ها در یک جلسه فوری با کفاشیان در خصوص مشکلات خود و تیمش گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در شرایطی قرار دارند که برای رسیدن به اوضاع ایده آل به وضعیتی مناسب از لحاظ مالی و فنی نیازمندند تا بتوانند برای قهرمانی آماده شوند و بر حریفان خود غلبه کنند، این در حالی است که عنوان شده است، فتح اله زاده ظهر یکشنبه راهی فدراسیون شد و با کفاشیان دیدار کرد.

مدیریت استقلال در شرایطی قرار دارد که به پول و مبالغ مالی برای رسیدن به اوضاع ایده آل تیمش نیاز دارد و اعلام شده است که نتوانسته با اوضاعی ایده آل روبرو شود زیرا کفاشیان نیز اعلام کرد در خصوص اوضاع موجود در تیم وی نمی تواند کمکی به استقلال داشته باشد، اما راه کارهایی در این خصوص به مدیر عامل استقلال ارائه کرد تا فتح اله زاده در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است.

گفتنی است: در یک جلسه فوری اعلام شده است که علی فتح اله زاده در این خصوص اقداماتی را انجام داده است که اوضاع را برای این تیم متفاوت پیش می برد.

شایان ذکر است: فتح اله زاده از کفاشیان خواست که در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد و این در حالی است که مشکلات زمان بازی ها و اوضاع مالی هم موضوعاتی بود که وی در این خصوص اقداماتی را انجام داد تا کفاشیان برای استقلال تصمیم گیری کند.

گفتنی است: در این جلسه فوری حتی در خصوص زمان بازی های استقلال نیز بحث شد و مدیریت استقلال اعلام کرد که برای بازی کردن در جام حذفی و لیگ به اوضاعی خاص نیاز دارد که مسئولان در فدراسیون باید به این موضوع رسیدگی کنند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار