با توجه به حضور كشتي‌گيران غير بومي در تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي قهرمانی کشور و انتخابی تیمهای ملی، فدراسيون كشتي طي بخشنامه‌اي شرايط حضور كشتي‌گيران در اين مسابقات را اعلام كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این بخشنامه آمده است: نظر به اينكه تعداد زيادي از استان‌ها اقدام به جذب كشتي‌گيران درجه 3 و 2 ساير استان‌ها نموده و با معرفي نامه‌هاي متعدد نفرات غير بومي را جهت شركت در مسابقات معرفي و يا توسط سرپرست اعزامي در ليست ارسال شده تغييراتي ايجاد مي‌گردد با اعتراض استان‌هايي كه از اين موضوع دوري جسته‌اند روبرو بوده و كادر اجرايي مسابقات را با مشكل مواجه نموده‌اند، از ابتداي سال 92 با اين موضوع شديدا برخورد و چنانچه مشخص شود كشتي‌گير معرفي شده جمعي استان نبوده و بصورت قرضي در مسابقه شركت نموده است در هر مرحله‌اي از مسابقه باشد از جدول حذف خواهد شد.

بر اين اساس جابجايي كشتي‌گيران با شرايط زير بلامانع مي‌باشد:

1- كشتي‌گيراني كه در هر استاني سرباز يا دانشجو باشند با ارائه مدرك، جمعي آن استان محسوب مي‌شوند.
2- كشتي‌گيراني كه تمايل به تغيير استان خود را دارند بايستي حداقل 6 ماه در استان قبلي فعاليت نداشته و مراتب را نيز كتبا از طريق هيأت كشتي استان جديد اعلام نمايند.
3- كشتي‌گيراني كه در استان خود كشتي گرفته و پس از انتخاب نشدن در تيم استان با رايزني از استان جديدي معرفي نامه دريافت و در مسابقات شركت مي‌نمايند از جدول مسابقات حذف و به مدت 6 ماه از فعاليت آنان جلوگيري بعمل خواهد آمد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار