ترجمه انگلیسی "محمد رسول الله" تا زمان افتتاح بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر شده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ابراهیم حسن بیگی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار ترجمه انگلیسی رمان " محمد رسول الله" تا زمان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: اخبارهای منتشر شده در گذشته حاکی از انتشار این کتاب در اوایل سال 2013 میلادی بودند، اما به دلایلی انتشار نسخه ی انگلیسی رمان " محمد رسول الله" به زمان برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موکول شد. 
وی گفت: من به جز نسخه ی انگلیسی رمان "محمد رسول الله" کتاب جدید دیگری برای ارائه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ندارم. 
این نویسنده در ادامه بدون ذکر عنوان آثار جدید خود، اظهار داشت: البته در حال حاضر مجموعه ده جلدی ویژه اقشار کودک و نوجوان را برای انتشار به دست انتشارات " به نشر" سپرده ام. 
گفتنی است که " حسن بیگی" در گذشته کتاب هایی چون " قدیس" ،" سال های بنفش" ، " اسب سفید خالدار" و " پایان راه" را در معرض دید عموم قرار داده است./ص
برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، ادبیات ، ترجمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار