سخنگوي شوراي نگهبان قانون اساسي از ابلاغ تاييديه لایحه سه‌دوازدهم بودجه 92 به مجلس خبر داد.

عباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به مصوبه صبح امروز(يكشنبه) مجلس شوراي اسلامي و تخصيص 1700 ميليارد ريال بودجه براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سه ماهه اول سال 92 گفت: پس از رفع ايراد شوراي نگهبان به مصوبه مجلس در خصوص بودجه سه دوازدهم سال آينده كلل كشور، شوراي نگهبان اصلاحيه مجلس را مورد بررسي قرار داده و تاييد عدم مغايرت آن با موازين شرع و قانون اساسي طي نامه رسمي به مجلس ابلاغ كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران نمايندگان مجلس در جلسه علني امروز (يکشنبه 27 اسفند ماه) لايحه بودجه سه دوازدهم کل کشور براي سه ماهه اول سال آينده را که از شوراي نگهبان اعاده شده بود، تصويب کردند.

بر اين اساس نمايندگان مبلغ 90 ميليارد تومان به وزارت کشور، 55 ميليارد تومان به شوراي نگهبان و 25 ميليارد تومان به مجلس شوراي اسلامي بابت هزينه‌هاي اجرايي انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستاها اختصاص دادند.

در صورت اتمام انتخابات رياست جمهوري در مرحله اول از سقف‌هاي مذکور مبلغ 350 ميليارد ريال از وزارت کشور و 200 ميليارد ريال از شوراي نگهبان کسر مي‌شود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار