سرمربی تیم استقلال تهران گفت: حنیف را به باشگاه واگذار کرده ام چون حنیف به پیراهن و هواداران استقلال پشت کرد.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: هر بازیکنی باید به اصول باشگاه احترام بگذارد و قوانین را رعایت کند حنیف به پیراهن و هواداران استقلال پشت کرده است. متأسفانه رفتار حرفه ای و تربیت حرفه ای در فوتبال ایران وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در آستانه سال نو حنیف عمران زاده را خواهد بخشید خاطر نشان کرد: من کسی نیستم که بخشش داشته باشم و حنیف به باشگاه واگذار شده است.

قلعه نوعی در مورد دیدار هفته سی ام رقابت های لیگ برتر تأکید کرد: دیدار با نفت تهران هم مثل بازی با صبای قم یکی از کلیدهای قهرمانی است که اگر با پیروزی این دیدار را به پایان ببریم راه برای قهرمانی هموار می شود.

وی ادامه داد: نفت تهران تیم خوبی است که در فوتبال ایران مشکلات مالی ندارد. منصور ابراهیم زاده یکی از همکاران دیرین در تیم ملی فوتبال بوده است که قطعا در این دیدار کار سختی را پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان همانند بازی تراکتورسازی و العین حفظ مسئولیت داشته باشند تا به راحتی از سد تیم فوتبال نفت تهران عبور کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال اضافه کرد: متأسفانه دغدغه های ملی در باشگاه استقلال زیاد است و پرداخت نشدن تعهدات مالی و عیدی آنها کمی مرا آزار می دهد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه سعی دارند که مشکلات مالی بازیکنان را حل کنند. به عنوان یک طرفدار استقلال از بازیکنان تیم تشکر می کنم که در این وضعیت بد مالی با تیم کار می کنند.

قلعه نوعی در مورد کاهش تیم های لیگ برتری گفت: با کاهش تیم های لیگ برتر به 16 تیم، فقط صورت مسئله را پاک می کنیم. آیا زمین های استاندارد داریم؟ اگر امکانات داشته باشیم نیازی به کاهش تیم ها نیست.

وی در پایان در مورد برنامه های تیم فوتبال استقلال تهران در سال 92 خاطر نشان کرد: تا 4 فروردین تمرینات تعطیل خواهد بود و سپس خود را برای دیدارهای فینال زودرس آماده می کنیم./آق
برچسب ها: قلعه نوعی ، استقلال ، حنیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار