رضا لایق معتقد است وقتی هر 2 تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی با تمام وجود برای کسب موفقیت در عرصه های بین المللی تلاش می کنند پس نباید بین آنها هیچ تفاوتی وجود داشته باشد.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: مربیان تیم ملی آزاد بدون توجه به حواشی فقط به فکر مسائل فنی و رسالتی که در این حوزه دارند کار خود را انجام می دهند چراکه این مهم در اولویت اصلی برنامه های ما  قرار دارد هر چند در این راه با مشکلاتی نیز روبرو هستیم.

وی درباره این که آیا حقوق خود را از فدراسیون دریافت کرده است گفت: نه من بلکه تمامی مربیان آزاد چند ماهی است که هیچ مبلغی را از فدراسیون نگرفته ایم البته قول هایی داده شده که امیدواریم تحقق پیدا کند.

لایق درباره مبلغ مابه التفاوت پاداش بازی های المپیک به مربیان فرنگی نیز اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیده ام و اعتقاد دارم با توجه به موفقیت تیم ملی فرنگی در بازی های المپیک لندن حق این زحمت کشان بیش از این است اما چرا این کار به صورت پنهانی انجام شده جای تعجب دارد.

وی اضافه کرد: تیم فرنگی و آزاد سالهای زیادی است که در کنار هم با تلاش فراوان در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کرده اند ونباید به این دو تیم تفاوتی قائل شویم.

مربی تیم ملی ایران با اشاره به مسابقات قهرمانی کشور در قزوین عنوان کرد: سطح رقابتهای قهرمانی کشور امسال در روز نخست چندان مطلوب نبود اما روز دوم به مراتب کشتی های زیباتری را در اوزان مختلف شاهد بودیم.

وی درباره قانون جدیدی که در مسابقات امسال لحاظ شد گفت: برای آنکه کشتی گیران از حالت تدافعی به سمت هجومی پیش بروند با نظر کادر فنی و شخص رسول خادم تصمیم گرفته شد مسابقات بدون کلینچ و طبق قوانین خاص برگزار شود .

لایق خاطرنشان کرد: اولین ارودی تیم ملی در سال جدید از روز 6 فرودین 92 برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا  آغاز می شود و از آنجا که در این رقابتها کار آسانی را پیش رو نخواهیم داشت با بهترین نفرات از هر جهت انتخاب خواهند شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار