فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پیامی پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به سپاهیان، بسیجیان و سربازان وظیفه، مرزداران رشید جبهه‌های ایران اسلامی از شمال غرب تا جنوب غرب و جنوب شرق تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی - امنيتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی پیشاپیش فرارسیدن سال نو را به سپاهیان، بسیجیان و سربازان وظیفه، مرزداران رشید جبهه‌های ایران اسلامی از شمال غرب تا جنوب غرب و جنوب شرق تبریک گفت.

پاکپور در این پیام تاکید کرده است: شما مفتخرید که مدال ارزشمند دفاع از مرزهای ام‌القرای جهان اسلام را به سینه دارید و این توفیق عظیمی است که به‌واسطه نیت خالص، صفای وجود و قلب لبریز از عشق به انقلاب و نظام و میهن عزیز اسلامی‌مان حاصل گردیده است.

اینجانب مجاهدت، استقامت، رشادت و پایمردی یک یک شما عزیزان و غیورمردان سرافراز را که کسوت پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای گران‌سنگ آن‌را پیشه داشته و در جهت اعتلای آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب گام برداشته‌اید صمیمانه ارج نهاده، حلول سال نو و بهار سال 1392 را به همه شما عزیزان و خانواده‌های محترم، فهیم و صبورتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بار الها در فرج مولا و مقتدایمان حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) تعجیل و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در سایه عنایات حضرتش مستدام بدار.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار