مديرکل تامين امور دام شرکت پشتيباني امور دام کشور از توزيع دو ميليون و 350 هزار تن نهاده دامي با قيمت ارز مرجع در ميان دامداران و مرغداران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سالمي با اشاره به اينکه يک ميليون و 350 هزار تن ذرت، 400 هزار تن کنجاله سويا و 600 هزار تن جو در انبارها و سيلوها ذخيره سازي شده است ، افزود: قيمت انواع نهاده هاي دامي شامل کنجاله سويا 950 تومان، جو 590 تومان و ذرت 630 تومان در هر کيلوگرم بر اساس ارز مرجع در اختيار مرغداران قرار مي گيرد.
وي گفت: انواع نهادها براساس قيمت امسال عرضه مي شود و هيچگونه افزايش نرخي نخواهيم داشت.
مديرکل تامين امور دام شرکت پشتيباني امور دام کشور افزود:  محدوديتي براي عرضه نهاده هاي دامي به دامداران و مرغداران نداريم و توليدکنندگان مي توانند با معرفي وزارت صنعت، معدن و تجارت از شرکت پشتيباني امور دام حواله را دريافت کنند و نهاده مورد نياز را تحويل بگيرند.
سالمي گفت: در بيش از 10 انبار استيجاري و ملکي در استان در تهران حدود 400 هزار تن انواع نهاده ، ذخيره سازي شده است و اتحاديه هاي دامداران و مرغداران مي توانند براساس تفاهم نامه اي که با شرکت پشتيباني امور دام دارند ، نهاده دريافت کنند.
وي تاکيد کرد: با توجه به اينکه قيمت نهاده هاي دامي افزايش ندارد ، سال آينده قيمت گوشت قرمز و گوشت مرغ نيز مانند امسال خواهد بود و با همين نرخ عرضه مي شود./س
برچسب ها: نهاده ، دامی ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار