ویژه برنامه «چراغ لاله» را به مناسبت عید نوروز شامل گفت و گو با چهره های ماندگار ادبی و هنری ساعت 21 از رادیو تهران بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بشیر جعفری نیا، یکی از سردبیران برنامه ضمن اعلام پخش برنامه چراغ لاله از رادیو تهران گفت: برنامه «چراغ لاله» از 30 اسفند تا 16 فروردین، با بخش های مختلف ادبی و هنری از ساعت 21 تا 23 و 30 دقیقه پخش می شود. در ابتدای برنامه، حاج احمد صادقی آیه هایی از قرآن کریم را قرائت و تفسیر می کند و دکتر دادجو در بخش " بوی جوی مولیان " درباره شعر و ادب فارسی سخن می گوید.
جعفری نیا با اعلام دیگر بخش های چراغ لاله افزود: بخشی از برنامه به معرفی مکان های دیدنی اختصاص یافته است و تقی ملا، ما را با مکان های دیدنی ناشناخته آشنا می کند. شنوندگان در بخش روشنان زمینی، در گفت و گو با چهره های شاخص ادبی و هنری همچون علی کسمایی، جمشید مشایخی، مجید انتظامی و دکتر سید محمود طباطبایی همراه خواهند شد.
وی در ادامه با بیان جزئیات بیشتر گفت: با جهانگردان جعفر ادریسی و نسیم یوسفی در تعطیلات به سفر خواهیم رفت و در بخش عصر آشنا با شاعران جوان آشنا می شویم و شعرهای آنها را می شنویم. مصطفی داعی، گزارشگر برنامه در گفت و گو با دانشجویان خارجی دانشگاه تهران، شنونده ها را با آداب و رسوم نوروزی آنها آشنا می کند. حافظ آهی و دکتر پژمان نوروزی هم در بخش نجوم از آسمان شب های نوروزی می گویند.
جعفری نیا تاکید کرد: برنامه چراغ لاله 4 فروردین،  ویژه شهادت حضرت فاطمه (س) با حضور  حاج آقا وحیدی، کارشناس برنامه با مدیحه سرایی و نوحه خوانی پخش خواهد شد.
محمد رضا علی اکبری گوینده، مصطفی داعی و سمیرا صدیقی گزارشگر، مهدی مجنونی سردبیر، اسماعیل باستانی و سعید لواسانی تهیه کننده، فرناز شهید ثالث گوینده بخش جهانگردی و مهدی یونسی صدابردار از دیگر عواملی هستند که ما تهیه این برنامه مشارکت دارند.

 
برچسب ها: چراغ لاله ، رادیو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار