مديرکل راه آهن شمال(ساري) از برنامه ريزي براي اجراي کشيک هاي 24 ساعته دراين محور در ايام نوروز 92 خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، يوسف گران پاشا مدير کل راه آهن شمال (ساري) با تاکيد به ايمن بودن قطار در مقايسه با ساير وسايل حمل و نقلي، به افزايش حجم تقاضا براي اين مهم درايام نوروز اشاره کرد و گفت: به منظور رفاه حال مسافران دراين محور اقداماتي از جمله تجهيز ايستگاهها و بازسازي سکوها ،سرويس هاي بهداشتي انجام و اغلب مشکلات مرتفع شده است.

وي افزود: درحال حاضر کار بازسازي 7 ايستگاه انجام شده و طبق برنامه ريزي صورت گرفته باقي مانده اقدامات تا 20 اسفند ماه به اتمام مي رسد.

گران پاشا با اشاره به کوهستاني بودن منطقه از اجراي طرح کشيک در ايام نوروز به شکل 24 ساعته خبر داد و گفت:هر ساله قبل از آغاز ايام نوروز اقدامات خاصي از جمله لايروبي کانال ،زوار ريزي و زوار برداري و... انجام شده و درايستگاههاي بندر ترکمن ،ساري ،زرين دشت کار کشيک دسته جات کارگري برنامه ريزي مي شود.

وي تصريح کرد: به منظور جلوگيري از بروز مشکلاتي همچون ريزش و حرکت سنگ به دليل کوهستاني بودن محور شمال ،برنامه ريزي بازرسي توسط روساي حوزه ها در تعطيلات نوروزي انجام خواهد شد.

گران پاشا از استقرار قطار نجات ،ماشين آلات و جرثقيل در ايستگاه پل سفيد خبر داد و گفت: با توجه به شيب و فراز موجود دراين مسير کليه قطعات مورد نياز دپو شده و با استقرار مامورين مجرب در پل سفيد و فيروز کوه در صورت بروز هر نوع مشکل سريعا نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد./س

برچسب ها: آمادگی ، راه آهن ، شمال ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار