رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: با هدف ارتقا آگاهی های بهداشتی کارگران و کارفرمایان کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار استان امسال رشدی 78 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

فریبا بهزادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با هدف ارتقا آگاهی های بهداشتی کارگران و کارفرمایان و همچنین کاهش حوادث ناشی از کار، کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار استان هرمزگان با رشدی 78 درصدی از 345 مورد در سال گذشته به 616 مورد در سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت تشکیل کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار، تمامی کارگاه های بالای 25 نفر موظف به تشکیل کمیته ای متشکل از نماینده کارفرما، مدیر فنی نماینده کارگران، مسئول حفاظت فنی و مسئول حفاظت فنی و مسئول بهداشت حرفه ای هستند.

رئیس بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کمیته های حفاظت ایمنی به سبب آشنایی اعضای آن نسبت به محیط کار، تخصص اعضا و همچنین با توجه به وظایف تدوین شده برای کمیته و تشکیل جلسات کاربری و علمی قادر خواهند بود سلامت کامل را در عوامل چرخه تولید از مواد اولیه تا منابع انسانی تضمین کنند./ز

برچسب ها: کمیته ، حفاظت ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار