رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در ارتباط با برون‌سپاری نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد اظهار کرد: اصل 44 قانون اساسی ملزم کرده تا بخش‌های دولتی را کاهش داده و به سمت خصوصی‌سازی پیش برویم اما این خصوصی‌سازی باید در چارچوب و اصول خود انجام شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد نصرالله پژمانفربا بیان اینکه مصالح مردم و عدالت از اصول اساسی در امر برون سپاری است، خاطرنشان کرد: برون‌سپاری برای کم‌کردن کار دولت و نظارت او در این بخش و ارائه خدمات بهتر به مردم تعریف می‌شود بنابراین باید برون‌سپاری به شکل عدالت در رفتار باشد و شبهه در مسائل اقتصادی ایجاد نکند.

وی تاکید کرد: برای برون‌سپاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد که یکی از بنگاه‌های اقتصادی مشهد مقدس و آسیای میانه محسوب می‌شود باید تمام نکات در نظر گرفته شود و این برون‌سپاری سبب ارائه بهتر خدمات و از طریق فراخوان عمومی و مناقصه انجام شود تا تمام شرکت‌های خصوصی بتوانند در آن شرکت کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توان برون‌سپاری را بدون در نظر گرفتن بیت‌المال و حقوق کارگران انجام داد و اگر حق کارگران و کارکنان فعلی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با برون‌سپاری پایمال و مطابق قانون نباشد قطعاً نمایندگان موضوع را پیگیری می‌کنند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.