بازیکنان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بعد از قهرمانی تیمشان، از اولین تجربه قهرمانی لیگ گفتند.

علی دورقی یکی از معدود بازیکنان خوزستانی ترکیب پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد:  چند سال است که در مراحل بالایی لیگ حضور داشته و در نهایت هم دوم می شدیم اما امسال واقعا حقمان بود که قهرمانی را به خوزستان ببریم تنها جای تماشاگران ماهشهری در سالن خالی بود. در تاریخ لیگ بسکتبال ایران تنها استانهای تهران و اصفهان قهرمان شده بودند و این اولین قهرمانی خارج از دو استان مزبور بود که باعث افتخار خوزستان است.

وی ادامه داد:‌هنوز کار ما تمام نشده، ما برای قهرمانی در غرب آسیا و رفتن به جام باشگاهها برنامه ریزی کرده بودیم و امیدوارم در آنجا هم قهرمان شویم. 

یخچالی:  شانس خوبی در پتروشیمی پیدا کردم

بهنام یخچالی بازیکن 17 ساله پتروشیمی که موفق شد در دومین فصل حضور در سوپرلیگ به قهرمانی برسد، اشاره کرد: خوشبختانه امسال در تیمی قرار گرفتم که هم کادر فنی قوی و هم بازیکنان باتجربه ایرانی و خارجی در آن حضور داشتند و از این نفرات چیزهای بسیاری در مورد بسکتبال یاد گرفتم. امیدوارم در چند سال آینده هم چنین فرصتی برای بازی در لیگ داشته باشم و سطح خودم را ارتقا دهم.

وی در مورد فرصت بازی در فینال و شروع یکی از مسابقات توضیح داد: این نظر کادر فنی بود. امسال از ابتدای فصل با وجود بازیکنانی مثل حامد آفاق و سانی بچیروویچ تصمیم گرفتند که به من هم زمان بازی بدهند و این شانس خوبی برایم بود. خوشبختانه بعد از هفت ماه تلاش موفق شدیم عنوان قهرمانی را هم بگیریم.

ارغوان: باید در همان بازی سوم قهرمان می شدیم

روزبه ارغوان که در پایان بازی با مهرام به همراه وحید حاجیان از تیم حریف برای آزمایش دوپینگ فراخوانده شد در مورد اینکه بعد از دو باخت بسیاری در مورد قهرمانی پتروشیمی به تردید افتاده بودند تاکید کرد: ما باید در همان بازی سوم قهرمان می شدیم اما خواست خدا این بود که فینال به بازی پنجم بکشد و بازیها جذابتر شوند وگرنه ما از همان اول هم برای قهرمانی آمده بودیم و حقمان هم همین بود.

وی اضافه کرد: زحمات مدیرعامل و تمام مسئولان ما در جهت قهرمانی بود و از همه مهمتر هوادارن تیم بودند که امکان همراهی ما را در جشن قهرمانی نداشتند.

بازیکن پتروشیمی بعد از قهرمانی لیگ تاکید کرد که اهدافش در بسکتبال فراتر از این بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار