دبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان با اشاره به اتمام مهلت ارسال مقالات در پايان دي‌ماه، از دريافت 86 مقاله در دبيرخانه همايش خبرداد و گفت: پس از داوري مقالات، 65 عنوان مقاله براي ارائه در همايش پذيرفته شد كه از اين تعداد 16 مقاله به‌صورت شفاهي و 49 مقاله به‌صورت پوستر ارائه مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دکتر عبدالعلي موحدی‌نیا اظهارداشت: نخستين همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان توسط دانشگاه علوم‌وفنون دريايي خرمشهر و با مشارکت پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور در 22 فروردين‌ماه 92، برگزار مي‌شود.

 

وي با اشاره به برنامه زمان‌بندی اين همایش يادآورشد: فراخوان همایش در آبان‌ماه ارسال و با اتمام مهلت ارسال خلاصه مقالات در پایان دی‌ماه، کار بررسی مقالات و ارسال به داوران تخصصی از دانشگاه های مختلف کشور آغاز شد.

 

دبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزيان تصريح كرد: اين همايش يك‌روزه در 5 محور بافت‌شناسي مقايسه‌اي آبزيان، هيستوپاتولوژي آبزيان، هيستوفيزيولوژي آبزيان، جنين‌شناسي آبزيان و تكنيك‌هاي نوين در بافت‌شناسي آبزيان برگزار مي‌شود.

 

موحدي‌نيا همچنین از آمادگی مجلات تخصصی مرتبط شامل مجله زيست‌شناسی جانوران آبزی و مجله فیزيولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان برای چاپ مقالات منتخب همایش خبر داد و با دعوت از پژوهشگران و علاقه‌مندان براي شركت در اين همایش خاطرنشان‌كرد: علاقه‌‌مندان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سامانه اینترنتی همایش به آدرس http://aah.fcoms.ir و www.iscconferences.ir/351 مراجعه كنند./س    
برچسب ها: ارائه ، مقاله ، آبزیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.