مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: آخرین بازی ما در سال 91 مقابل نفت تهران است که پیروزی در این بازی برای رسیدن ما به قهرمانی خیلی مهم است.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : خدا را شکر در حال حاضر با توجه به کمبودهایی که وجود دارد به خصوص مشکلات مالی ، شرایط خوبی داریم و بچه های ما واقعاً زحمت می کشند تا تیم نتایج خوبی بگیرد . با تمام مشکلات بچه ها بازی با العین امارات که خیلی سنگین و مهم بود را بردند و نشان دادند که دوست دارند تیم موفق باشد. آخرین بازی ما در سال 91 هم مقابل نفت تهران است که برای رسیدن به قهرمانی برای ما خیلی مهم است . بچه ها این تفکر را به دست آورده اند که با تمام وجود تلاش کنند تا موفق شوند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد نفت تهران گفت: به نظر من نفت تهران تیم یکدست، جوان و دونده ای است و کادر فنی بسیار خوبی دارد و بازی سخت و سنگینی مقابل آنها داریم اما بچه های ما به آمادگی لازم رسیده اند تا در چنین بازیهایی نتایج مطلوبی کسب کنند و این مسئله ما را امیدوار می کند تا بتوانیم در بازیهای سخت موفق باشیم .

وی ادامه داد: البته نفت تهران هم به راحتی امتیاز نمی دهد و طبیعی هم هست چون آخر فصل است و کار سخت تر می شود و بازیها سنگین تر است. نفت تهران هم به دنبال سهمیه آسیا است و خوب می دانیم که کار راحتی نداریم اما با زحمتی که بچه ها می کشند ، امیدوار هستیم تا این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و به قهرمانی نزدیک تر شویم.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد استقلال در سال 91 راضی هستید، گفت : امسال با شرایطی که از لحاظ مالی داشتیم ، سال بسیا ر سختی را پشت سر گذاشتیم، به نظر من با این مشکلات بچه ها شاهکار کردند و نمی توانیم راضی نباشیم چون با این کمبودها بچه ها در 3 جام تلاش می کنند و در 2 جام داخلی یعنی لیگ برتر و جام حذفی خیلی خوب کار کرده اند و به موفقیت کامل خیلی نزدیک هستند. در لیگ قهرمانان آسیا هم باید تلاش کنیم تا از گروه مان صعود کنیم و بعد از آن به فکر پلی آف باشیم . در مجموع  و با توجه به مشکلاتی که داشتیم ، عملکرد بچه های استقلال در سال 91 راضی کننده است و باید از بچه ها به خاطر صبر و تحملی که داشتند و با مشکلات ساختند، تشکر کنیم .

پورحیدری در پایان در مورد مشکلات مالی استقلال و اظهار نظرهای جالب فتح اله زاده در این رابطه خاطرنشان کرد: به هر حال آنقدر فشار روی فتح اله زاده هست که وی باید پاسخگو باشد چون تعهداتی هم به کادر فنی و بازیکنان تیم و هم کارمندان باشگاه دارد . اینکه فتح اله زاده گفته خانه اش را می فروشد را نمی دانم که آیا واقعاً چنین کاری می کند یا نه اما وی بارها ماشین خودش را فروخته و به بچه های پول رسانده است .
امیدوارم که کار به آنجا نکشد اما فتح اله زاده تلاش می کند تا به تعهداتش عمل کند و مشکلات مالی استقلال را حل کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار